مدیر آب و خاک و امور فنی مهندسی سازمان جهاد کشاورزی مازندران از اجرای توسعه سامانه‌ نوین آبیاری یکسال اخیر در یک هزار و ۴۸۰ هکتار باغ‌های استان خبرداد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، فرهادی مدیر آب و خاک و امور فنی مهندسی سازمان جهادکشاورزی مازندران گفت: در یک هزار و ۴۸۰ هکتار مزارع و باغ‌های استان  یکسال اخیر توسعه سامانه‌ نوین آبیاری  با ۱۱ میلیارد تومان اعتبار اجرا شد.

وی با بیان اینکه در همین مدت  ۶۰۰ هکتار از شالیزار‌های استان با اعتبار ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در قالب ۶ طرح تجهیز و نوسازی شد،گفت: ۹۳ کیلومتر با اعتبار ۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان پوشش بتنی داده شد.

فرهادی از مرمت و بهسازی ۴۸۰ هکتار آببندان در قالب ۱۰ طرح با اعتبار ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در استان خبرداد.

مدیر آب و خاک و امور فنی مهندسی سازمان جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه ۱۶۰ کیلومتر جاده دسترسی به مزارع در استان احداث شد که ۴ میلیارد تومان در این بخش هزینه شده است گفت: ۲۴۳ میلیون مترمکعب انتقال آب با لوله، احداث کانال، پوشش بتنی کانال و ایستگاه پمپاژ برای تامین آب با اعتبار ۶ میلیارد و ۷۴۲ میلیون تومان در استان اجرا شد.

وی با اشاره به اینکه ۵۶ کیلومتر کانال آبیاری عمومی در این مدت با اعتبار ۳ میلیارد و ۷۲۴ میلیون تومان در استان احداث شد، افزود: ۳۴ میلیارد و ۵۲۴ میلیون تومان برای اجرای طرح‌های مربوط به آب و خاک و افزایش بهره‌وری مصرف آب در استان در هزینه شد.

انتهای پیام /ر

هزینه ۱۱ میلیاردی برای  توسعه سامانه‌ نوین آبیاری باغات مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.