نماینده آشتیان، تفرش و فراهان در مجلس شورای اسلامی از پیگیری آنتن دهی تلفن همراه روستا‌های تفرش در سفر وزیر ارتباطات به استان مرکزی خبرداد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ حسینی نماینده مردم آشتیان، تفرش و فراهان در مجلس شورای اسلامی درجمع اهالی روستای بازرجان  با بیان اینکه آذری جهرمی وزیر ارتباطات  شهریور ماه به استان مرکزی سفر می کند گفت: مشکل آنتن دهی تلفن همراه روستا‌های تفرش در سفر وزیر ارتباطات به استان مرکزی  پیگیری می‌شود.

حسینی افزود: اداره آب روستایی منبع آب روستای بازرجان را با تانکر پر و فشار شکن‌ها را تنظیم می‌کند و دستگاه تصفیه فاضلاب برای بهبود وضعیت فاضلاب روستا پیگیری می‌شود.

وی اضافه کرد: برای بهسازی معابر روستای بازرجان هم ۵۰ میلیون تومان قیری که معاون عمران امور روستایی بنیاد مسکن تعهد کرده در این روستا هزینه می‌شود.

بررسی مشکلات روستای بازرجان در سفرمسئولان و نماینده تفرش به این روستا

حسینی نماینده مردم آشتیان، تفرش و فراهان در مجلس شورای اسلامی به همراه میرزایی فرماندار وجمعی از مسئولان شهرستان تفرش به منظور بررسی مشکلات روستای بازرجان به این روستا سفر کردند و پس از بازدید از روند ساخت زمین چمن مصنوعی این روستا در یک دیدار مردمی مشکلات اهالی روستا مطرح و بررسی شد.

بهسازی معابر، نیمه کاره ماندن بهسازی شبکه برق و تنظیم نبودن فشارشکن منبع آب به منظور بهره مندی اهالی به طور مساوی از آب و لایه روبی ۳ قنات روستا و مرمت ساختمان دهیاری از جمله مشکلات مردم روستای بازرجان تفرش بود.

واگذاری زمین بنیاد مسکن به مردم روستای بازرجان تفرش

میرزایی فرماندار تفرش هم در بررسی مشکلات روستای بازرجان از نزدیک گفت: ۱۳۵ قطعه زمین با قیمت مصوب از طریق بنیاد مسکن از امروز به متقاضیان این روستا واگذار می‌شود.

میرزایی افزود: افراد می‌توانند برای خریدار این زمین‌ها از طریق بنیاد مسکن اقدام کنند و اگر کسی مدعی مالکیت این زمین‌ها است با ارائه مدرک به بنیاد مسکن مراجعه کند.

وی اضافه کرد: تا پایان سال ۹۷ برای سنگفرش روستای بازرجان ۷۰ میلیون از حساب دهیاری‌ها هزینه می‌شود.

پیگیری آنتن دهی تلفن همراه روستا‌های تفرش در سفر وزیر ارتباطات به استان مرکزی

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.