رئیس مرکز سیاست گذاری و برنامه ریزی سلامت قوه قضاییه به تشریح برنامه‌های درمانی قوه قضاییه برای کارکنان پرداخت.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ همایش حفظ و ارتقای سلامت در قوه قضاییه صبح امروز(یکشنبه) با حضور معاونان و مدیران قوه قضاییه و مدیر عامل و معاونان شرکت سهامی بیمه دانا برگزار شد.

مرضیه وحید دستجردی رئیس مرکز سیاست گذاری و برنامه ریزی سلامت قوه قضاییه در این همایش اظهار کرد: از دو سال پیش برنامه بیمه تکمیلی درمان قوه قضاییه را برعهده گرفتیم و بر اساس شرح وظایف مرکز سیاستگذاری و برنامه ریزی سلامت قوه قضاییه در مرحله اول آسیب شناسی برخی از مشکلات بیمه درمان، بیمه تکمیلی و رفع نواقص انجام شد و تا حد زیادی موفق شدیم مشکلات موجود را از سرراه برداریم.

وی افزود: امیدواریم تمامی آحاد قوه قضاییه تحت پوشش بیمه درمان و سایر بیمه‌ها قرار گیرند و کمترین هزینه درمان را پرداخت کنند.

وحید دستجردی تصریح کرد: اگر کارکنان یک دستگاه سالم باشند، بهره وری در آن دستگاه افزایش می‌یابد. اگر امروز قوه قضاییه به سلامت کارکنان توجه می‌کند ناشی از تعقل، عقلانیت و تدبیری است که در قوه قضاییه وجود دارد که سلامت را برای بهبود کار و ارائه بهترین خدمات به مردم ضروری می‌داند.

وی اضافه کرد: سلامت موضوعی است که امروز همه دنیا به آن می‌پردازند و در فرهنگ و آموزه‌های دین اسلام نیز به آن اشاره و توجه شده است.

وحید دستجردی در خصوص بازدیدهای استانی مطرح کرد: از ۲۰ استان در سال گذشته بازدید کردیم و سعی داریم تا از سایر استان‌های باقی مانده نیز بازدید کنیم و بعد از آن نیز دوباره از تمام استان‌ها به همراه شرکت خدمات و معاونان مرکز سیاست‌گذاری سلامت قوه قضاییه بازدید خواهیم کرد.

وی بیان کرد: درخواست‌هایی برای افزایش یارانه به مبلغ ۱۰ هزار تومان بود که انتهای سال گذشته آیت الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه با آن موافقت کردند و این مبلغ را به ۲۰ هزار تومان افزایش دادند و امسال هم صحبت می‌کنیم تا این مبلغ دو برابر شود.

وحید دستجردی درخصوص کاهش بازه زمانی پرداخت هزینه ها افزود: کاهش بازه زمانی پرداخت هزینه ها از جمله موضوعات مطرح است که در حال حاضر هزینه ها بین ۱۰ روز تا یک هفته در مدت زمان کوتاهی پرداخت می‌شود. همچنین سقف برخی از تعهدات را نیز اضافه کردیم.

وی با اشاره به کاهش پرداخت هزینه‌ها از جیب کارکنان گفت: اگر افزایش تعرفه‌ها صورت می‌گرفت هزینه هایی که از جیب کارکنان پرداخت می‌شد در سال حدود ۲۰ میلیارد تومان بود که در حال حاضر با این کاهش تعرفه، ۹ میلیارد تومان این مبلغ از جیب کارکنان قوه قضاییه کاهش پیدا کرده است.

در حال تکمیل...

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.