نماینده مردم تربت جام در مجلس گفت: تمام محورهای سوال از رئیس جمهور در واقع همان محورهای استیضاح وزیر اقتصاد است.

محورهای سوال از رئیس جمهور ناتوانی شخص کرباسیان است/ روحانی باید پاسخگوی عملکرد تیم ضعیف اقتصادی باشدبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، جلیلی رحیمی جهان‌آبادی نماینده مردم تربت جام در صحن علنی امروز( یکشنبه 4 شهریور ماه) در موافقت با استیضاح کرباسیان وزیر اقتصاد و دارایی گفت: به عنوان اصلاح‌طلب و عضو فراکسیون امید و حامی دولت اینجا ایستاده‌ام، بنده همواره از دولت حمایت می‌کنم اما اکنون از استیضاح وزیر حمایت می‌کنم.

وی ادامه داد: نه ترامپ نه روحانی و نه کرباسیان مقصر نیستند، بلکه ما مقصریم که پشت این دیوارهای سنگی صدای مردم را نمی‌شنویم، ما مقصریم که توجیهات غیرعقلانی وزارت اقتصاد را در ناتوانی مدیریت بازار ارز، گمرک، و کوچک شدن سفره مردم را می‌پذیریم.

رحیمی جهان آبادی با بیان اینکه کرباسیان مدیری نیست که بتواند اقتصاد کلان را مدیریت کند بیان کرد: یا نباید وزیر استیضاح کرد یا اگر به مجلس آمد باید بدون حب و بغض و جناح‌بندی درباره اآ قضاوت کرد، ای کاش اجازه می‌دادند آن طور که تصویر شما نمایندگان پخش می‌شود تصاویر مردمی هم که زیر آفتاب عرق می‌ریزند نشان دهند.

نماینده مردم تربت جام تاکید کرد: بنده ابتدا از وزیر اقتصاد حمایت کردم اما اکنون تمام محورهای سوال از رئیس جمهور همان محورهای استیضاح کرباسیان است و روحانی باید پاسخگوی عملکرد ضعیف تیم اقتصادی باشد.

وی با اشاره به اینکه دنیای امروز علم و مدیریت اقتصاد است گفت: اگر شما نمایندگان در شفافیت اقتصادی، ضعف مدیریت و این وزارتخانه موافق هستید به نام ملت ایران و دردها و رنج‌های اآنها به این استیضاح رای مثبت دهید البته ما هنوز هم در حمایت از دولت هستیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار