تور تک ستاره جهانی والیبال ساحلی به میزبانی شهرستان بابلسر برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،اسحاق عباسی رییس هیات والیبال بابلسر گفت : تور تک ستاره جهانی والیبال ساحلی به مدت یک هفته از ۱۵ تا ۲۱ مهر ماه در کمپ والیبال ساحلی پارکینگ صفر با حضور بیش از ۲۰ تیم داخلی و خارجی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۱۰ تیم از کشور‌های ایتالیا، عمان، مالزی، بحرین، ازبکستان وایران برای شرکت در تور تک ستاره جهانی والیبال ساحلی در بابلسر اعلام آمادگی کرده اند و تیم ملی الف. و ب. و تیم بابلسر نمایندگان کشورمان هستندافزود: پیش بینی ما برای برگزاری موفق این رقابت‌ها حدود ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیون تومان بودجه است که ان شاء اله با جذب حامیان مالی این مشکل را برطرف خواهیم کرد.

عباسی با اشاره به اینکه به پنج تیم برتر مسابقات ۵ هزار دلار جایزه دلاری اهدا می‌شود، گفت : بابلسر تنها شهر کشور است که دارای چهار زمین والیبال ساحلی است و این اتفاق به واسطه حضور چهار تیم از بابلسر در مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی کشور اتفاق افتاد.

رییس هیات والیبال بابلسر با بیان این نکته که این شهر برای نخستین بار میزبان مسابقات جهانی است،افزود: فک دریایی که از حیوانات دریایی منطقه و از گونه‌های در خطر انقراض به عنوان نماد مسابقات تور تک ستاره جهانی والیبال ساحلی بابلسر انتخاب شد.

انتهای پیام /ر

برگزاری تور جهانی والیبال ساحلی در بابلسر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.