مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین از بهره برداری ۲۸ طرح گازرسانی روستایی و صنعتی در هفته دولت خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قزوین؛  اسماعیل مفرد بوشهری مدیرعامل شرکت گاز استان گفت: با بهره برداری از ۲۸ طرح گازرسانی هزار و ۳۸۴ خانوار روستایی به شبکه سراسری گاز متصل خواهند شد و شرایط برای بهره گیری هر چه بیشتر صنایع از نعمت گاز فراهم می‌شود.

بوشهری افزود: در هفته دولت ۱۸ روستا در منطقه الموت، ۴ روستا از توابع شهرستان تاکستان، دو روستای شهرستان آبیک، یک روستا از توابع شهرستان آوج، یک روستای منطقه بوئین زهرا و یک روستا در شهرستان البرز از نعمت گاز بهره مند می‌شوند.

بوشهری اعلام کرد: برای گازرسانی به روستا‌ها ۹۰ میلیارد ریال هزینه شده و تعداد روستا‌های بهره‌مند از نعمت گاز طبیعی در استان قزوین به ۴۷۰ روستا رسیده است.

وی افزود: با گازرسانی به این ۲۷ روستا، ضریب نفوذ گاز از ۸۱ درصد به ۸۴ درصد رسیده و با برنامه‌ریزی و مدیریت صحیح پروژه‌ها، ضریب نفوذ گاز در روستا‌های تابعه شهرستان‌های تاکستان، بوئین زهرا، آبیک، البرز و آوج حداقل ۹۳ درصد است که این نشان از توسعه گازرسانی متوازن و عادلانه در کل استان دارد.

 مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین درباره گازرسانی به واحد‌های عمده و صنعتی استان هم گفت: گازرسانی به محور صنعتی فارسیان در هفته دولت به بهره برداری می‌رسد.

به گفته وی؛ از ابتدای امسال تا کنون ۵۳ واحد عمده و صنعتی گازدار شده اند که در مجموع ۷۸ درصد صنایع استان از گاز طبیعی بهره‌مند ند.

انتهای پیام/

افتتاح چندین طرح گازرسانی روستایی و صنعتی در قزوین

برچسب ها: گاز ، اخبار اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.