️مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان قزوین گفت: در هفته دولت ۱۸ پروژه آب و فاضلاب شهری در استان با ۱۱۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قزوین؛ داراب بیرنوندی ️مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان گفت: این پروژه‌ها در شهرستان قزوین شامل حفر و تجهیز واجرای خط انتقال چاه شماره یک سینا میدان دام، حفر و تجهیز چاه دو و سه سینا میدان دام، تکمیل تله متری و کنترل از راه دور تاسیسات آبرسانی شهر‌های محمودآباد، شهرک دانش و ناصرآباد، ساخت مخزن شمس کلایه و ساخت حوضچه تماس کلر تصیفیه خانه فاضلاب قزوین با هزینه‌ای بالغ بر ۲۳ میلیارد تومان است.

بیرنوندی افزود: حفر و تجهیز چاه شماره ۱۷ و ۱۸ قشلاق و اجرای ۲ کیلومتر خط انتقال آب چاه‌های آبیک با هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد تومان از دیگر طرح‌هایی است که در این هفته افتتاح می‌شود.

وی اضافه کرد: همچنین در هفته دولت طرح‌های تجهیز چاه‌های ۱۹، ۲۰، ۲۱، ۲۳ و ۲۴ شرق بهمراه خط انتقال و اتاقک سرچاهی، احداث ۵ باب اتاقک سرچاهی، اجرای ۲ کیلومتر خط انتقال ۵ حلقه از چاه‌های بیدستان تا مخزن شریف آباد، اجرای ۳ کیلومتر خط انتقال آب مخزن شریفیه تا محمدیه با لوله چدن داکتیل قطر ۶۰۰، ساخت ساختمان تله متری مهرگان با هزینه‌ای بالغ بر ۷۹ میلیارد تومان در شهرستان البرز به بهره برداری می‌رسد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان، پروژه‌های قابل افتتاح شهرستان بوئین زهرا را نیز حفر و تجهیز چاه جایگزین آراسنج وحفر و تجهیز چاه جایگزین دانسفهان با هزینه‌ای بالغ بر ۸ میلیارد تومان بیان کرد.

به گفته بیرنوندی، حفر و تجهیز چاه آب شرب ۱۷ تاکستان با اجرای خط انتقال با هزینه‌ای به مبلغ ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان میلیارد ریال به عنوان پروژه قابل افتتاح هفته دولت در این شهر بیان کرد.

انتهای پیام/

طرح های آب و فاضلاب شهری  در قزوین افتتاح می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.