سرپرست اداره کل مدیریت بحران استان قزوین اسامی دستگاه‌های اجرایی پر مصرف را اعلام کرد و گفت: آب و برق این دستگاه‌ها تا دو روز آینده قطع می‌شود.

مهدیخانی سرپرست اداره کل مدیریت بحران استان قزوین در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ افزود: دانشگاه بین المللی امام خمینی، دانشکده دندانپزشکی، اداره کل استاندارد، آب و فاضلاب شهری و روستایی، شهرداری اقبالیه، آرامستان‌های شهرداری قزوین، شرکت مخابرات، اداره کل ورزش و جوانان، سرپرستی بانک سپه و بانک کشاورزی و راه و شهرسازی مصرف برق زیادی دارند.

آب و برق ادارات پر مصرف قطع می‌شود

به گفته مهدیخانی، شرکت مخابرات، واحد خوابگاه دانشجویی متاهلین و معاونت دانشجویی دانشگاه بین المللی، سازمان میادین میوه و تره بار، اداره کل ورزش و جوانان، هیئت شیرجه و نجات غریق، مجموعه ورزشی الغدیر و استادیوم ورزشی سردار آزادگان هم اداراتی و سازمان‌هایی هستند که آب زیادی مصرف می‌کنند.

وی اضافه کرد: حدود ۱۰۰ دستگاه در مصرف آب و برق صرفه جویی نمی‌کنند، اما اداراتی که اسامی آن‌ها اعلام شده است مصرف آن‌ها دو برابر حد مجاز است.

مدیر کل مدیریت بحران استان، علت افزایش مصرف بعضی از دستگاه‌ها را داشتن استخر برای مجموعه خود و آبیاری فضای سبز بیان کرد.

به گفته مهدیخانی، تا کنون ۳ تا ۴ بار به صورت مکتوب به همه دستگاه بر صرفه جویی در مصرف آب و برق تاکید شده است، اما توجهی به آن نمی‌شود.

آب و برق ادارات پر مصرف قطع می‌شود

مهدیخانی اضافه کرد: اگر طی دو روز آینده هر دستگاه میزان مصرفش را در هر حوزه کم نکند، آب یا برق آن‌ها قطع خواهد شد.

وی گفت: برای وصل شدن آب و برق، مدیر آن دستگاه باید تعهد دهد که در صورت رعایت نکردن مجدد، مدیران ارشد برای آن مسئول تصمیم گیری می‌کنند.

انتهای پیام/

آب و برق ادارات پر مصرف قطع می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار