مدیر آموزش و پرورش دزفول از پذیرش مدارک ۱۲۰ نفر از پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت دانشگاه فرهنگیان در دزفول خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبدالمحمد جرجانی، مدیر آموزش و پرورش دزفول گفت: به محض اعلام اسامی پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت دانشگاه فرهنگیان از سوی سازمان سنجش، کارگروه ویژه گزینش مدیریت آموزش و پرورش دزفول بلافاصله تشکیل جلسه داد تا در راستای پاسخگویی به مراجعین محترم تصمیمات جدی اندیشیده شود.

وی افزود: با هماهنگی هایی که با اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان صورت گرفته تصمیم بر آن شد که به منظور جلوگیری از تردد افراد به مرکز استان، تحویل مدارک و فرم اطلاعات فردی دواطلبین شهرستان دزفول در روزهای چهار شنبه 31 مرداد و پنج شنبه 1 شهریور و جمعه 2 شهریور علی رغم تعطیلی رسمی در دفتر گزینش همین شهرستان صورت پذیرد.

جرجانی در ادامه اظهار کرد: این تصمیم بلافاصله با هماهنگی روابط عمومی در فضای مجازی و پرتال مدیریت آموزش و پرورش دزفول منتشرشد.

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش دزفول در پایان اقدام همکاران ستادی اعم از معاونت پشتیبانی، معاونت پژوهشی و کارشناسی گزینش این مدیریت را ستودنی دانست و گفت: حضور فعال معاونین و کارشناسان این مدیریت در محل کار آن هم در روز تعطیل نشان از یک مدیریت جهادی است که با هدف کاهش استرس خانواده ها و تکریم ارباب رجوع صورت پذیرفت. 

انتهای پیام/م

بررسی نحوه پذیرش در دانشگاه فرهنگیان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.