آیین افتتاحیه بیست و یکمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان‌های سازمان صدا و سیما در چهارمحال و بختیاری آغاز شد.

آیین افتتاحیه تولیدات مراکز استان‌های صدا و سیمابه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ آیین افتتاحیه بیست و یکمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان‌های سازمان صدا و سیما، دقایقی پیش و به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری در منطقه گردشگری چغاخور بروجن آغاز شد.

علی دارابی معاون امور استان‌های رسانه ملی، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری و جمعی از مدیران و کارشناسان سازمان صدا و سیما، مسئولان و هنرمندان کشوری و استانی در این برنامه حضور دارند.

بیست و یکمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان‌های سازمان صدا و سیما با شعار «شبکه‌های استانی٬ چهل سال پایداری٬ پیشرفت و افتخار»، از امروز شنبه ۳ شهریور ۹۷ آغاز شد و تا دوشنبه ۵ شهریور به مدت ۳ روز ادامه دارد.

تالاب بین المللی چغاخور با مساحت دو هزار و ۳۰۰ هکتار، در مسیر جاده شهرکرد به خوزستان و نزدیکی شهر بلداجی و ۶۵ کیلومتری شهرکرد مرکز چهارمحال بختیاری و در فاصله ۳۶ کیلومتری از تالاب بین المللی گندمان قرار دارد.

انتهای پیام/خ

بیست و یکمین جشنواره تولیدات صدا و سیمای مراکز استان‌ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار