وضعیت قرارداد کارلوس کی روش سر مربی پرتغالی تیم ملی فوتبال هنوز مشخص نشده و همین موضوع برنامه تیم ملی را هم تحت الشعاع قرار داده است.

هندوانه در بسته ای به نام اردوی تیم ملی فوتبال!به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،تیم ملی فوتبال ایران قرار است نخستین مرحله اردوی آماده سازی اش پیش از جام ملتهای 2019 آسیا را از 9 شهریور برگزار کند و در جریان این اردوی 13 روزه که تا 21 شهریور ادامه دارد تیم ملی 2 بازی دوستانه در روزهای پانزدهم و بیستم این ماه انجام دهد.

با این وجود همه مسائل مربوط به این اردو در هاله ای از ابهام قرار دارد. طبق اعلام مسئولان فدراسیون فوتبال قرار بود کارلوس کی روش تا پایان مرداد پس از 48 روز به ایران بازگردد اما تاکنون چنین موضوعی محقق نشده است. البته مهدی تاج در روزهای اخیر بارها اعلام کرده است«مسئولان و مردم نباید زیاد دلواپس تمدید قرارداد با کی روش و آغاز اردوهای تیم ملی باشند. به یقین تا آغاز اردو‌های تیم ملی کارلوس کی روش به ایران می آید و تمرین‌ها و اردوها را مدیریت می کند»


بیشتر بخوانید- درخواست ایران برای پرداخت حقوق کی روش از سوی فیفا تائید شد


با این تفاسیر کار تمدید قرارداد کی روش باید تا انتهای هفته جاری به اتمام برسد اما نکته عجیب اینجاست که چرا مسئولان فدراسیون فوتبال به جز بحث تمدید قرارداد سرمربی تیم ملی هیچگونه شفاف سازی ای نسبت به محل اردو و حریفان تدارکاتی تیم ملی در شهریور 97 انجام نمی دهند. یکی از شروط اصلی سرمربی پرتغالی برای تمدید قرارداد، حمایت کامل فدراسیون فوتبال از برنامه های مدنظرش بود تا با اجرای آنها یوزها در مسیر کسب قهرمانی جام ملتهای آسیا قرار بگیرند اما در حالیکه تمام تیم های مدعی برای حضور در این رقابت ها برنامه ویژه ای دارند اما همچنان برنامه اردوی اول ایران نامشخص است.

شاید مدیران فدراسیون قصد دارند نام حریفان تدارکاتی تیم ملی و محل برگزاری اردو را مسکوت نگه دارند یا اینکه تاکنون هیچ گونه هماهنگی در این خصوص انجام نشده است.با این شرایط به نظر می رسد این اردو در تهران برگزار می شود اما بعید است حریف تدارکاتی قدرتمندی در این مرحله به مصاف شاگردان کارلوس کی روش برود. با این وجود به احتمال فراون تیم های آسیایی و آفریقایی مدنظر مسئولان فدراسیون و سرمربی تیم ملی قرار می گیرد. 

به هر حال فدراسیون فوتبال برای جلوگیری از تکرارانتخاب حریفانی مانند سیرالئون و توگو به عنوان رقیبان ایران در بازی های دوستانه،باید هرچه سریع تر مذاکرات جدی خود را با فدراسیون های موردنظر آغاز کند در غیر این صورت اردوی شاگردان کارلوس کی روش به هندوانه دربسته ای تبدیل می شود که مشخص نیست چه اتفاق هایی قرار است در آن رخ دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۶ ۰۴ شهريور ۱۳۹۷
حیف پولی که خرج توپ
قل دادن ادم های بی سواد می شود
آخرین اخبار