فدراسیون فوتبال کشورمان به شایعه پرداخت پول کی روش و دستیارانش توسط فدراسیون جهانی فوتبال واکنش نشان داد.

واکنش فدراسیون فوتبال به شایعه پرداخت پول کی روش توسط فیفابه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از شایعه پرداخت پول کارلوس کی روش و دستیارانش توسط پاداش‌های فوتبال ایران در فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا)، صفی الله فغانپور، مسئول حقوقی فدراسیون فوتبال به این خبر واکنش نشان داد.

او در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: درخواستی برای پرداخت پول کی روش و دستیارانش توسط پاداش‌های فوتبال ایران در فیفا نکردم و از این موضوع هم اطلاعی ندارم. بهتر است درباره این مسائل از امور بین الملل سوال کنید.

فغانپور در ادامه بیان کرد که امروز (به مناسبت عید قربان) تعطیل است و بهتر است استراحت کنید!

گفتنی است، ساعتی پیش خبری مبنی بر پرداخت پول کی روش توسط پاداش‌های فوتبال ایران از فیفا شنیده می‌شد که فغانپور، مسئول حقوقی فدراسیون فوتبال به این خبر واکنش نشان داد.

پیر مرد پرتغالی موزامبیکی (کی روش) پس از پایان بزرگترین آوردگاه جهانی فوتبال، کی‌روش برای استراحت به پرتغال رفت و تاکنون به درخواست مهدی تاج و دوستانش در فدراسیون فوتبال برای تمدید قرارداد پاسخ مثبت نداده و از روش‌های مختلف اعلام کرد که باید ابتدا برای حل شدن مشکلات به او گواهی کتبی بدهند تا سپس قراردادش را تمدید کند. مشکلاتی مانند پرداخت مطالبات، نحوه پرداخت با وجود تحریم‌های بانکی، اردوها، بازی‌های تدارکاتی و ...

همچنین عبدالکاظم طالقانی، عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره تمدید قرارداد کی روش بیان کرد: مطمن باشید مشکلی وجود ندارد و به زودی او به کشورمان می‌آید تا قرارداد را امضا کند. نگران نباشید، کی روش می‌آید و قراردادش را می‌بندد.

او افزود: ۹۹/۵ درصد قرارداد کی روش تمدید می‌شود و جای نگرانی نیست، اما از زمان حضور او در ایران بی اطلاع هستم.


بیشتر بخوانید:الگو گرفتن از تیم کی روش راهی برای فرار بزرگ مردان کرانچار

کی روش راز موفقیت در فوتبال را فاش کرد

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال: پیشنهاد مکزیک به کی روش را باور نکنید،فیلم است

کی روش به زودی در ایران!


انتهای پیام/

پرداخت مطالبات کی روش از پاداش ایرانی ها در فیفا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار