همزمان با گرامیداشت هفته دولت روز شنبه افتتاح و بهره برداری از ۴۳۳ طرح عمرانی و اقتصادی در استان بوشهر آغاز شد.

افتتاح ۴۳۳ طرح عمرانی اقتصادی در استان بوشهر آغاز شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، استاندار بوشهر در آیین غباروربی و تجدید بیعت با شهدا در بوشهر گفت: برای اجرای این طرح‌ها یکهزار و ۱۶۸ میلیارد و ۶۷۲ میلیون ریال اعتبار هزینه و سرمایه گذاری شده است که نسبت به سال گذشته ۹۶ درصد رشد نشان می‌دهد.

عبدالکریم گراوند بیان کرد: ارائه خدمت صادقانه به مردم در شرایطی که دشمن برجامعه جنگ اقتصادی تحمیل کرده مهمترین وظیفه مسئولان است.

وی اضافه کرد: دشمن در ۴۰ سال گذشته نتوانست در قالب جنگ تحمیلی، ترور و تحریم‌های مختلف بر عزم و اراده ملت ایران خللی ایجاد کند به همین دلیل امروز جنگ اقتصادی را علیه این سرزمین ایجاد کرده است.

رئیس شورای اداری استان بوشهر بیان کرد: در شرایط جنگ اقتصادی مسئولان باید با خدمت صادقانه برای بازکردن گره‌های اقتصادی تلاش کنند.

گراوند اظهار داشت: گرامیداشت هفته دولت فرصتی است تا بیندیشیم که چقدر در مسیر شهدا و گره گشایی از مشکلات مردم حرکت کرده ایم.

وی یادآور شد: منش شهدای دولت ایمان، عقلانیت، عشق و ساده زیستی وخدمت خالصانه و بی منت بود.

استاندار بوشهر بر ضرورت کم کردن فاصله مسئولان با مردم و رسیدگی به مسائل و مشکلات جامعه تاکید کرد.

در این آیین اعضای شورای اداری استان بوشهر با نثار شاخه‌های گل نسبت به مقام شامخ شهدا، امام شهدا و رهبر معظم انقلاب ادای احترام و با آن‌ها تجدید میثاق کردند.

انتهای پیام/م

افتتاح و بهره برداری از ۴۳۳ طرح عمرانی و اقتصادی در استان بوشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.