عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر در پیامی درگذشت عالم عامل، روحانی متقی، مبارز نستوه و انقلابی صادق مرحوم حجت الاسلام حاج شیخ محمد صداقت را تسلیت گفت.

استاندار بوشهر درگذشت حجت السلام صداقت را تسلیت گفتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، متن پیام عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر بدین شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون
خبر درگذشت عالم عامل، روحانی متقی، مبارز نستوه و انقلابی صادق مرحوم حجت الاسلام حاج شیخ محمد صداقت که عمر پر بار خویش را مصرف تبلیغ دین خدا، خدمت به خلق و حمایت و پشتیبانی از نظام مقدس جمهوری اسلامی نمودند، باعث تآثر قلبی و اندوه فراوان گردید.

هجران این انسان متواضع و سلیم النفس و روحانی خیرخواه و مشاور امین، برای اینجانب و همه دوستان و اهالی شریف استان و جامعه روحانیت و خاصه خانواده آن مرحوم سخت و ضایعه‌ای جانگداز است.

اینجانب ضمن ابراز همدردی با خانواده مصیبت دیده آن مرحوم و عرض تسلیت، از خداوند منان علو درجات و غفران و رحمت واسعه برای آن عزیز سفر کرده و صبر و بردباری و طول عمر با عزت برای بازماندگان مسئلت می‌نمایم.

صداقت که سابقه نمایندگی، ولی فقیه در جهادکشاورزی استان و مشاور امور روحانیت استاندار را داشت، صبح روز سه شنبه به دلیل سکته مغزی درگذشت.

انتهای پیام/م

پیام تسلیت گراوند در پی درگذشت حاج شیخ محمد صداقت

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.