نمایشگاه تصویرسازی در مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیا (ص) رشت برپا شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ محمد حسن پور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت گفت: نمایشگاهی از آثار تصویرسازی آمنه برزگر ازامروز تا ٨ شهریور در دو نوبت صبح از ساعت ٩ تا ١٢ و عصر از ساعت ١٦ تا ٢٠ در نگارخانه مارلیک مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیا (ص) رشت برپا شده است.
وی افزود: در این نمایشگاه ٤٠ اثر تصویرسازی رنگی با ابعاد مختلف که موضوع آن‌ها از بخش‌هایی از اشعار شاعران نامی ایران الهام گرفته شده، به نمایش عمومی گذاشته شده است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت گفت: تصویرسازی هنر انتقال ایده‌هایی موجز به واسطه تصاویر در گستره‌ای از رسانه‌ها است که می‌تواند معنای موضوعی را روشن سازد و یا بستری تازه برای نشان دادن آن موضوع به جهان به وجود آورد.
محمد حسن پور افزود: یک تصویر سازی موفق، خواه برای صفحه کتاب طراحی شده باشد، خواه برای صفحه نمایش و یا دیوار، به همان میزان که از قدرت توصیف و شفاف سازی روایت برخوردار است، مبین نگاه و رویکرد طراح تصویر نیز هست.
وی تصریح کرد:آمنه برزگر دارای مدرک کارشناسی تصویرسازی است و پیش از این سه نمایشگاه تصویرسازی انفرادی در شهر صومعه سرا برگزار کرده و در چند نمایشگاه گروهی نیز شرکت داشته است و این هنرمند از هفت سال پیش تاکنون در آموزشگاه‌های مختلف هنری به عنوان مدرس تصویرسازی همکاری دارد.

انتهای پیام / ق

نمایشگاه تصویرسازی در رشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.