مدیرکل ارشاد گیلان از برگزاری چهارمین دوسالانه نقاشی در این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ فیروز فاضلی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان گفت: چهارمین دو سالانه نقاشی گیلان با همکاری انجمن هنر‌های تجسمی استان آبان ماه امسال در در رشت برگزار می‌شود.

وی افزود: ایجاد بستر مناسب برای بروز و ظهور خلاقیت‌های هنری و انتقال پیام هنرمندان استان، ارج نهادن به هنر معنوی و دینی، معرفی و تعالی ارزش‌های والای هنر ایرانی و اسلامی، ایجاد ارتباط هنری بین هنرمندان استان، معرفی آخرین دستاورد‌های هنر نقاشی گیلان و استعدادیابی و شناسایی هنرمندان جوان و فعال گیلانی از اهداف این جشنواره است.

مدیرکل ارشاد گیلان با بیان اینکه این جشنواره با موضوع و تکنیک آزاد از ۱۹ تا ۲۴ آبان در رشت برگزار می‌شود، اظهار داشت: گاه شمار جشنواره شروع ثبت نام و ارسال آثار از طریق سایت را ۷ مهر و آخرین مهلت ارسال تصاویر از طریق سایت را ۲۰ مهر اعلام کرده است.

فاضلی آخرین مهلت ارسال یا تحویل اصل آثار را ۱۰ آبان ماه دانست و خاطرنشان کرد: هر شرکت کننده می‌تواند حداکثر ۵ اثر برای جشنواره ارسال کند و ۲ هفته پس از پایان نمایشگاه اصل آثار به هنرمندان عودت خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه شرکت در این جشنواره برای عموم نقاشان آزاد است، اظهار داشت: علاقه‌مندان برای ثبت نام، تکمیل فرم شرکت و ارسال تصویر آثار باید به سایت جشنواره به نشانی  https://gilan.farhang.gov.ir   مراجعه کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان مکان برگزاری نمایشگاه را نگارخانه مارلیک مجتمع فرهنگی هنری خاتم الانبیاء رشت اعلام و تصریح کرد: تاریخ خلق آثار ارسالی باید از ابتدای سال ١٣٩٥ به بعد بوده و نباید در هیچ مسابقه یا جشنواره دیگری شرکت کرده یا حائز مقام شده باشد.

 

انتهای پیام/ع

برپایی چهارمین دو سالانه نقاشی گیلان در رشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.