رئیس فدراسیون والیبال در اجلاس بین‌المللی فدراسیون جهانی حضور پیدا نکرد و نماینده خود را به این مسابقات فرستاد.

غیبت آقای رییس در اجلاس بین‌المللی/ سریال اقدامات عجیب ضیایی!به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  اجلاس لیگ ملت‌های والیبال در حالی با حضور روسای فدراسیون‌ کشورهای مختلف و آری گراسا، رییس فدراسیون جهانی FIVB  در لوزان سوئیس برگزار شد که احمد ضیایی در این جلسه حضور نداشت.

این  در حالی بود که مسئولان فدراسیون والیبال به جای احمد ضیایی ، رییس فدراسیون، سارا حسابی، کارمند روابط عمومی وعضو کمیته رسانه‌ای فدراسیون جهانی والیبال را به این جلسه فرستادند.

سوالی که در اینجا مطرح می‌شود این است که چرا در اجلاس بین‌المللی فدراسیون جهانی والیبال که جای گردهمایی روسای فدراسیون‌هاست از ایران  یک کارمند روابط عمومی اعزام می‌شود. آیا در فدراسیون والیبال دبیر ، نایب رئیس یا شخص دیگری برای اعزام به این اجلاس وجود نداشت.

سعید درخشنده، سخنگوی فدراسیون والیبال درباره عدم حضور ضیایی در این اجلاس و جانشنینی سارا حسابی گفت: «رئیس فدراسیون خودش هم می‌توانست در این اجلاس حضور پیدا کند و فکر می‌کنم اگر اینگونه می‌شد وجهه بهتری داشت. من خبر حضور حسابی در این جلسه را شنیدم و به نظرم اتفاق سوال برانگیزی بود. به هر حال رئیس فدراسیون تصمیم‌گیرنده است و من نمی‌توانم اظهارنظر بیشتری داشته باشم. در این جلسه معمولاً سوالات والیبالی هم پرسیده می‌شود و نماینده کشورها باید نسبت به آن پاسخگو باشند، اما حالا نمی‌دانم چه سوالاتی پرسیده شده و نماینده ایران چه پاسخ‌هایی داده است.»


بیشتر بخوانید:

خبرنگارستیزی، دکترای نامعتبر و نوسانات اخلاقی رئیس والیبال


انتهای پیام/

اعزام کارمند فدراسیون به جای رئیس به اجلاس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار