شکارچیان غیرمجاز به همراه به همراه ۱۵ قبضه سلاح شکاری در شهر‌های نوشهر، آمل، بابلسر، بابل و ساری دستگیر شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران اعلام کرد: ماموران یگان حفاظت محیط زیست بابلسر در حین گشت و کنترل در حوزه استحفاظی از شکارچیان غیرمجاز ۴ قبضه سلاح شکاری و لاشه چند قطعه پرنده را کشف و ضبط کردند.

در ماموریت دیگر ماموران یگان حفاظت محیط زیست درحین گشت و کنترل صبحگاهی شکارچیان غیرمجاز را به همراه ۷ قبضه سلاح شکاری و لاشه ۵ قطعه پرنده دستگیر کردند.

 در آمل ماموران یگان حفاظت محیط زیست در پی گزارش دریافتی مبنی بر حضور شکارچی غیرمجاز درمنطقه لاریجان بلافاصله به محل اعزام شدند و شکارچیان را به همراه لاشه یک راس قوچ وحشی و سایر ادوات شکار دستگیر کردند.  

در بابل ماموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان از دو شکارچی غیرمجاز دو قبضه سلاح شکاری که یک قبضه قاچاق بود کشف و ضبط کردند.

 درنوشهر نیز ماموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان (محیطبانی لشکنار) ازشکارچی غیرمجاز یک قبضه سلاح شکاری قبل از ورود به مناطق جنگلی کشف وضبط کردند

ماموران یگان حفاظت محیط زیست ساری درحین گشت و کنترل در مناطق جنگلی قارنسرا دودانگه از متخلف یک قبضه سلاح شکاری و تعدادی فشنگ کشف و ضبط کردند.

همه متخلفان با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

گفتنی است: قوچ وحشی از حیوانات حمایت شده است و براساس مصوبه شورای عالی حفاظت محیط زیست ضررو زیان هرراس قوچ وحشی صد میلیون ریال است.

انتهای پیام/ م

کشف ۱۵ قبضه سلاح شکاری در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.