مدیر تیم ملی فوتبال امید گفت: حمایت مسئولان فدراسیون از تیم ملی امید، نشان دهنده اهمیت بالا به این تیم است تا در مسیر پیش رو موفق باشیم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، حمید استیلی سرپرست تیم ملی فوتبال امید اظهار کرد:  پس از پایان بازی های آسیایی جاکارتا 2018  و استراحتی کوتاه، کادر فنی برنامه های تدارکاتی و مسابقات دوستانه خود را برای حضور در المپیک ارائه خواهد کرد تا بتوانیم با اجرای آن، شرایط را به گونه ای فراهم کنیم تا تیم خوب و یکدستی را به مسابقات اعزام شود.
اخبار و حواشی داغ مربوط به بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸) دنبال کنید.
 
او ادامه داد: حمایتهای ویژه رئیس و دبیرکل فدراسیون به همراه دیگر مسئولان فدراسیون نشان می دهد که برای این تیم اهمیت بالایی قائل هستند و باید این موضوع را به فال نیک گرفت. امیدوارم حمایتها همچنان ادامه داشته باشد تا بتوانیم در مسیر پیش رو موفق باشیم.
 
سرپرست تیم ملی فوتبال امید  در پایان درباره بازگشت تیم ملی فوتبال امید به ایران خاطر نشان کرد: با توجه به اعلام سرپرست کاروان اعزامی( دکتر سجادی) به دلیل مشکلات موجود، نمی توان تیم امید را به صورت کامل اعزام کرد. بر همین اساس از امروز بازیکنان در گروه های 7 نفره به تهران اعزام می شوند. 


انتهای پیام/ 

اظهارات استیلی درباره وضعیت تیم ملی امید 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار