با حضور حسین علی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور بهره برداری از ۲۷ طرح هادی روستایی و ۱۳۰۰ واحد مسکن روستایی در آذربایجان غربی به طور نمادین در روستای گلپاشین ارومیه آغاز شد.

بهره برداری از ۲۷ طرح هادی روستایی و ۱۳۰۰ واحد مسکن روستایی در آذربایجان غربیمحمود بدلی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ گفـت: امروز ۲۷ طرح هادی روستایی با بیش از ۷۴ میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری رسید.

وی اضافه کرد: با بهره برداری از این طرح‌ها ۸ هزار و ۱۰۹ خانوار با بیش از ۳۲ هزار و ۶۷۰ نفر از جمعیت روستایی استان از مزایای طرح‌های یاد شده بهرمند شدند.

بدلی مقاوم سازی یک هزار و ۳۰۰ واحد مسکن روستایی را از طرح‌های بنیاد مسکن عنوان کرد که با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور به بهره برداری رسیدند اظهار داشت: این تعداد واحد مسکونی روستایی با اعطای بیش از ۲۶۰ میلیارد ریال تسهیلات کم بهره و با رعایت اصول فنی مقاوم سازی شدند.

استان آذربایجان غربی دارای ۲ هزارو ۱۶۸ روستای بالای ۲۰ خانوار می‌باشد که برای ۲ هزار و ۸۸ روستا مطالعات طرح هادی انجام شده است.

 

انتهای پیام/ی

معاون پارلمانی رئیس جمهور در ارومیه

 

برچسب ها: اشتغال ، خانواده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.