کریمی گفت:یک کارگاه شارژ سیلندر گاز مایع واقع در خیابان سلامت قم دچار آتش سوزی شد.

یک کارگاه شارژ سیلندر گاز در قم طعمه حریق شد/دو آتش‌نشان مصدوم شدندبه گزارش  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛کریمی، سخنگوی آتش نشانی از آتش‌سوزی یک کارگاه شارژ سیلندر گاز مایع در خیابان سلامت قم خبر داد و گفت: ساعت 19 و 13 دقیقه امروز به مرکز فرماندهی آتش‌نشانی قم خبر آتش‌سوزی این کارگاه مخابره شد که بلافاصله مأموران آتش‌نشانی از ایستگاه شماره 7 آتش‌نشانی در خیابان کارگر به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه تعداد 260 سیلندر در این حادثه طعمه حریق شده‌اند، افزود: به علت وسعت حریق و تعداد 260 سیلندری که طعمه حریق شده درخواست واحدهای کمکی شده است، در حال حاضر دوازده خودرو عملیاتی از سازمان آتش‌نشانی و دو خودرو آب‌دست شهرداری جهت پوشش به محل اعزام‌ شده‌اند.

سخنگوی آتش‌نشانی قم با اشاره به مصدومان این حادثه گفت: مصدومی از کارگرهای داخل کارگاه نداریم تنها دو تن از آتش‌نشان‌ها به دلیل فشار بالای عملیات و جابه‌جایی سیلندرها دچار مصدومیت جزئی شده‌اند که در حال مداوای سطحی هستند.

کریمی با اشاره به اینکه در این حادثه 260 سیلندر مایع گاز و یک خودروی نیسان که داخل کارگاه بوده طعمه حریق شده است ، اضافه کرد: حریق مهار شده و علت آتش‌سوزی بعد از تخلیه و جابه‌جایی کامل سیلندرها به عموم اعلام می‌شود و در حال حاضر در مرحله لکه‌گیری و اطفای کامل هستیم.

انتهای پیام/ش

حادثه  آتش سوزی در خیابان سلامت قم

برچسب ها: حوادث ، آتشنشانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار