جعفری گفت: آتش سوزی در انبار مواد اولیه یک واحد تولید چسب در شهرک صنعتی شکوهیه قم در همان ساعات اولیه مهار شد.

آتش سوزی در یک واحد تولید چسب در قم مهار شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ؛جعفری،مدیرعامل سازمان آتش نشانی قم گفت:ساعت 8 و 39 دقیقه بامداد امروز یک واحد تولید چسب چوب در شهرک صنعتی شکوهیه قم طعمه حریق شد ، پس از اعلام این حریق ، هشت دستگاه خودرو آتش نشانی به همراه 30 نیروی آتش نشان از سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم به محل حادثه اعزام شدند و در کنار عوامل ایستگاه های آتش نشانی شهرک صنعتی شکوهیه، مشغول خاموش کردن آتش شدند و آتش در همان ساعات اولیه به طور کامل اطفاء شد.


وی افزود: در این گونه آتش سوزی ها، ایمن سازی محل و جلوگیری از انتشار آتش بسیار حایز اهمیت است و به همین دلیل عوامل آتش نشانی در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به اطفاء حریق اقدام کردند تا سایر واحدهای صنعتی دچار حادثه نشوند.


مدیرعامل سازمان آتش نشانی قم گفت: خوشبختانه این حادثه خسارت های جانی درپی نداشته است و تنها خسارت های مالی متوجه این واحد صنعتی است.


جعفری تاکید کرد: برای جلوگیری از تکرار این گونه حوادث در مناطق صنعتی نیاز است که کارخانه ها به تجهیزات ایمنی و از جمله دستگاه های هشدار اعلان حریق مجهز باشند تا از هرگونه خسارت مالی و جانی ناشی از وقوع آتش سوزی به خصوص در فصل گرما جلوگیری شود.

انتهای پیام/ش

آتش سوزی در شهرک صنعتی شکوهیه قم

برچسب ها: حوادث ، آتش نشانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار