امام جمعه گناوه بر لزوم تلاش دولت‌مردان برای رفع مشکلات و کاستی‌ها تاکید کرد و گفت: خدمات دولت به مردم معرفی شود.

خدمات دولت به مردم معرفی شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت‌الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی پیش از ظهر جمعه در دیدار اعضای شورای اداری و مسئولان گناوه با تبریک فرارسیدن هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و دهه امامت و ولایت اظهار داشت: کشور ما در یک مقطع حساس و خطیر قرار دارد و دشمنان جنگ روانی بزرگی بر علیه ملت ایران به راه انداخته اند.

وی افزود: امروز تمامی دشمنان در تلاشند تا مردم را از دولت و نظام اسلامی نامید و مایوس کنند.

رکنی حسینی تصریح کرد: مسئولان باید از هفته دولت به نحو احسن برای معرفی خدمات دولت و نظام به مردم بهره ببرند تا با این کار توطئه دشمن را نقش بر آب کنند.

وی گفت: امروز دشمنان در فضای سایبری و مجازی تبلیغات گسترده‌ای را به راه انداخته‌اند که مردم را بر علیه دولت و نظام بپا دارند و با سیاه‌نمایی خدمات دولت را نادیده بگیرند و خدمات انجام گرفته را کوچک بشمارند.

امام جمعه گناوه بیان کرد: امروز باید خدمات نظام اسلامی را به نسل جوان معرفی کنیم تا آن‌ها بدانند که خدمات زیادی انجام شده است.

وی گفت: شاید کم و کاستی‌هایی در گذشته وجود داشته، ولی همه باید دست در دست هم دهیم و کاستی‌های گذشته را جبران کنیم.

وی افزود: مردم همیشه در کنار دولت مردان بوده‌اند و خدمت به مردم تمامی توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کنند.

وی گفت: با ارایه خوب خدمات انجام گرفته را باید برجسته کنیم تا مردم ببینند و بدانند که خدمات زیادی برای آن‌ها انجام شده است.

حجت الاسلام رکنی حسینی گفت: خدمات زیادی در شهر‌ها و روستا‌ها و در استان انجام شده، ولی کم و کاستی‌های نیز همچنان است که باید سعی و تلاش کرد این کاستی‌ها نیز بر طرف شوند.

پس از این دیدار مسئولان و اعضای ستاد هفته دولت برای شرکت در نماز عبادی سیاسی جمعه در مصلی گناوه حضور یافتند.

فرماندار و سایر مسئولان و اعضای ستاد هفته دولت در گناوه در اولین روز از هفته دولت با حضور در گلزار شهدای این شهر یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند.

ویژه برنامه‌های هفته دولت در گناوه صبح امروز با ادای احترام به شهدا و با حضورفرماندار، مدیران دستگاه‌های اجرایی در گلزار شهدای این شهر آغاز شد.

شرکت کنندگان در این آیین معنوی با اهداء گل و قرائت فاتحه یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، شهدای کارمند دولت، انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافع حرم را گرامی داشتند و با آرمان‌های بلند انقلاب، امام (ره) و شهدای گلگون کفن تجدید میثاق کردند.

انتهای پیام/م

لزوم رفع کم‌وکاستی‌ها

برچسب ها: نماز جمعه ، صدای مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.