رئیس اداره جهاد کشاورزی اندیمشک از توزیع ۵۷ تن گوشت و مرغ منجمد با قیمت مصوب در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید هدایت‌اله موسوی، رئیس اداره جهاد کشاورزی اندیمشک بیان کرد: پشتیبانی دام کشور با تدبیری که در مجموعه وزارت جهاد کشاورزی برای تنظیم بازار اندیشیده می‌شود، نسبت به توزیع مرغ و گوشت قرمز با نرخ مصوب برای تنظیم بازار اقدام کرده که در اندیمشک نیز همچون سایر شهرها و مناطق کشور توزیع این محصولات انجام شده است.

وی اذعان داشت: ۲۲ تن گوشت قرمز با هدف تنظیم بازار و در راستای حمایت از خانواده‌ های اندیمشکی از سوی اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان با نرخ مصوب توزیع گردید.

موسوی در ادامه به توزیع ۵۷ تن مرغ و گوشت منجمد با نرخ مصوب در اندیمشک اشاره و تصریح کرد: ۳۵ تن مرغ منجمد با نرخ مصوب ۶ هزار و ۷۵۰ تومان در این شهرستان توزیع شده و با توجه به لزوم آگاهسازی شهروندان، عرضه کنندگان باید نسبت به نصب بنر اقدام نمایند.

رئیس اداره جهاد کشاورزی اندیمشک اظهار داشت: ۶۰۰ تن سبوس، ۶۰ تن انواع برنج، ۸ تن و ۵۰۰ کیلوگرم تخم مرغ برای کنترل و تنظیم بازار در شهرستان اندیمشک توزیع و ۵ تن مرغ با نرخ مصوب در این شهرستان از فردا توزیع می شود.

این مقام مسئول افزود: ۵۷ تن گوشت و مرغ منجمد با هدف تنظیم بازار در اندیمشک توسط امور دام جهاد کشاورزی شهرستان به مراکز عرضه معرفی شده از سوی صنعت، معدن و تجارت برای توزیع، تحویل داده شده است.

انتهای پیام/گ

تنظیم بازار با عرضه کالاهای اساسی خانوار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۰ ۲۹ دی ۱۴۰۱
با سلام اگه اول اطلاع رسانی کنید ومراکز توزیع رو مشخص کنین بهتر نیست ؟ چون اکثرا بین دوستان وفامیل توزیع میشه و بعد مردم متوجه میشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۱ ۰۹ فروردين ۱۳۹۸
کجایی دنیا اینطور مررغ