نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه گفت: مسئولین باید ساده زیستی و خدمت رسانی صادقانه شهیدان رجایی و باهنر به مردم را الگوی خود قرار دهند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه در خطبه های نماز جمعه این شهرستان افزود: ساده زیستی و خدمت به مردم از ویژگی های شهیدان رجایی و باهنر بود که باید الگوی مسوولان قرار گیرد .

وی همچنین با تبریک روز پزشک بیان کرد: با توجه به اینکه در وضعیت کنونی پرداخت هزینه درمان برای بسیاری از اقشار جامعه دشوار شده است لذا پزشکان باید جهادی وارد عمل شوند و هزینه کمتری از بیماران دریافت کنند تا مشکلات بهداشت و درمان حل شود .

حجت الاسلام قریشی به دهه امامت هم اشاره کرد و گفت: اگر جریان غدیر خم نبود و پیامبر اکرم (ص)، حضرت علی(ع) را جانشین بعد از خود معرفی نمی کرد دین ناقص می ماند.

وی تصریح کرد: باید با واقعه غدیر خم بیشتر آشنا شویم و آن را درک کنیم و نیز باید جشن عید غدیرخم را باشکوه تر از گذشته برگزار کنیم .

امام جمعه ارومیه با اشاره به شعار سال 'حمایت از کالای ایرانی ' و با تاکید بر عدم استفاده از دفترها و لوازم التحریر با نمادها، نشانه‌ها و عکس های غیراسلامی و غربی افزود: خانواده ها لوازم التحریر تولید داخلی برای فرزندان خود خریداری کنند .

انتهای پیام/م

نماز جمعه ارومیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.