سرمربی تیم ملی پاراگلایدر گفت: انتظار کسب یک مدال وجود داشت و حتی بازیکنان تا نزدیکی کسب مدال پیش رفتند، اما ناداوری‌ها این فرصت را از ایران گرفت.

رازقی: ناداوری شانس کسب مدال را از ما گرفتبه گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد رازقی روز جمعه درباره نخستین حضور تیم پاراگلایدر به رقابت های آسیایی گفت: این تیم سه نفره در انفرادی و تیمی با وجود آنکه انتظار کسب یک مدال وجود داشت و حتی بازیکنان تا نزدیکی کسب مدال پیش رفتند اما ناداوری ها این فرصت را از ایران گرفت.

اخبار و حواشی داغ مربوط به بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸) دنبال کنید.

او ادامه داد: تیم های اندونزی، تایلند، چین و کره جنوبی حریفان اصلی ما در قاره کهن بودند و با توجه به اینکه ما در تیمی تا روز مدال پیش رفته بودیم اما میزبان کارشکنی کرد و مدال ها بین همان چهار کشور نخست توزیع شد.

سرمربی تیم ملی پاراگلایدر گفت: از نظر قدمت ایران در ورزش های هوایی پیشترفته تر است اما این رشته جدی گرفته نشده و با ترکیب ناقص به این رقابت اعزام شد و اگرسهمیه تیم کامل گرفته می شد در تیمی و انفرادی مدال می گرفتیم. با اینکه تیم دیر تشکیل شد اما کسب این عناوین جای بهانه نیست.تیم ملی پارگلایدر دربین 18 تیم حاضر این رشته در بازی های آسیایی مقام دهم تیمی را کسب کرد.

رازقی گفت: با توجه به اینکه عضو کمیته مسابقات فدراسیون جهانی هستم موضوع ناداوری در رقابت ها را با اسناد به فدراسیون جهانی گزارش دادم و اعلام کردم که میزبان حداکثر استفاده را برای خود در این رشته کرده است.

او ادامه داد: اندونزی میزبان رقابت ها در حالی اجازه تمرین به نمایندگان حاضر در این رویداد را ممنوع کرده بود که تنها بازیکنان خود اجازه تمرین داشتند و اسناد آن هم موجود است.

سرمربی تیم ملی پاراگلایدر گفت: اما با بیان این موارد به دنبال توجیه عملکرد تیم نیستیم اما برای حضور در دوره های بعدی از اکنون باید برنامه ریزی بلند مدت و کوتاه مدت داشت. بازیکنان جزو سرمایه های این رشته هستند و نیاز به حمایت دارند.

مسؤول کمیته مسابقات انجمن ورزش های هوایی اضافه کرد:باید برای موفقیت تیم بودجه مناسب و اردوهای خارجی برگزار کرد چرا که این رشته ظرفیت مدال آوری دارد.


بیشتر بخوانید: جایگاه تیمی پاراگلایدر ایران در مسابقات آسیایی مشخص شد 


انتهای پیام/

صحبت های سرمربی پاراگلایدر در مورد مسابقات آسیایی جاکارتا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار