رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور از پرداخت وام ضروری به تمام مددجویان کمیته امداد کشور تا پایان مهر ماه امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور عصر دیروز در بابل از پرداخت وام ضروری به تمام مددجویان کشور تا پایان مهر ماه امسال خبر داد و گفت: پرداخت جهیزیه به مددجویان به روز است و به تمام کسانی که در صف انتظار دریافت جهیزیه هستند بزودی پرداخت می‌شود.

وی از افزایش ۵۰ درصدی درآمد کمیته امداد امام خمینی کشور در چهارماه نخست امسال خبر داد وافزود: مخالف جدی توسعه اداری و ساختمانی کمیته امداد امام خمینی هستیم باید هزینه‌های اضافی را حذف و به مشکلات مددجویان توجه بیشتری شود.

وی گفت: ملک کمیته امداد امام خمینی را فروختیم و پول آن را در قالب وام کارگشایی به مستمندان دادیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور افزود: میزان مستمری مددجویان امسال ۱۴ درصد افزایش یافت و تا آخر مهرماه امسال همه پشت نوبتی‌های کمیته امداد جذب می‌شوند و دیگر پشت نوبتی نخواهیم داشت.

فتاح با بیان اینکه امسال کمیته امداد امام خمینی ۵۰ هزار واحد مسکن مهر را تحویل می‌دهد، افزود: اختیار تقسیم بودجه را از مرکز به استان دادیم تا براساس نیاز منطقه توزیع شود و تنها باید لیست کمک، به سازمان ارسال شود.

وی از تقویت کمک‌های موردی در بودجه به بابل خبر داد و گفت: در حوزه اشتغال سال گذشته ۱۰۰ درصد جذب بودجه داشتیم و امسال نیز میزان آن دو برابر می‌شود که امیدواریم شهرستان‌ها قادر به جذب باشند.

فتاح گفت: با پیگیری‌های انجام شده پرداخت وام اشتغال به مددجویان را تک‌ضامنی کردیم، وام توسعه روستایی ما نیز ۵۰ میلیون تومانی است.
انتهای پیام/آ

وام ضروری به تمام مددجویان کمیته امداد پرداخت میشود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.