بازیکن شمشیربازی سابر ایران گفت: هدف ما کسب مدال طلا بود، روزی می رسد که قهرمان مطلق آسیا می شویم.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، محمد رهبری سابریست ایران پس از نایب‌قهرمانی در بازی‌های آسیایی جاکارتا 2018 گفت: ما به نایب قهرمانی فکر نمی کردیم بلکه هدف اصلی ما کسب مقام قهرمانی بود.

تیم ملی سابر ایران چهار سال پیش هم مدال نقره گرفته بود وما آمده بودیم در این دوره از بازی ها مدال طلا بگیریم، متاسفانه تیم کره جنوبی هم قهرمان المپیک است و هم قهرمان جهان، ضربات ما روی حریف ننشست و همین امر باعث شد که تمرکزمان بهم بخورد و نتوانستیم به بازی برگردیم.

رهبری ادامه داد: اوایل بازی برای ما خوب پیش رفت اما متاسفانه چند ضربه‌ که جابجا شد و نتوانستیم آن بازی که می‌خواستیم را انجام دهیم و باعث شد یک مقدار افت کنیم و با زیاد شدن اختلاف جبران کردن آن سخت شد.

به زودی کره را از پیش رو بر می داریم

محمد رهبری گفت :مطمئن باشید تیم ما به زودی در یک میدان مهم تیم کره را می‌گیریم. کره جنوبی تیم بزرگی است و این تیم در المپیک ۲۰۱۲ لندن قهرمان شده است و  ما هم تمام سعی‌مان را می کنیم تا در میادین بین‌المللی نتایج خیلی خوبی را به دست بیاوریم.

او در خصوص اینکه شمشیربازی آسیا در سلطه ایران و کره جنوبی است اظهار کرد: ما هیچ‌وقت روند نزولی نداشتیم. همیشه روند رو به رشدی داشتیم و هیچ‌وقت درجا نزدیم. ما کارهای بزرگی کردیم و مطمئن باشید روزی می‌رسد که ایران قهرمان مطلق آسیا باشد.

اخبار و حواشی داغ مربوط به بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸) دنبال کنید.

رهبری در ادامه افزود: ما تمام هدف‌مان المپیک ۲۰۲۰ است تا بتوانیم اول از همه مدال بگیریم و در وهله دوم آن مدال خوشرنگ باشد. از تمام کسانی که به من کمک کردند تشکر می‌کنم.

ما خیلی از خانواده‌های‌مان دور بودیم و بعد از بازی‌های آسیایی دوره قبل مدام در اردو بودیم و خیلی سختی کشیدیم، از همه کسانی که به پیشرفت ما کمک کردند تشکر می‌کنم.


بیشتر بخوانید: صعود تیم سابر مردان ایران به فینال بازی‌های آسیایی


انتهای پیام/

شکست تیم سابر ایران مقابل کره جنوبی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار