رئیس فدراسیون کبدی: بازیکنان تیم ملی مزد زحمتشان را گرفتند و این برد را به تمام مردم ایران تبریک می گویم.

 به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، عباس خواجه اورسجی رئیس فدراسیون کبدی ایران پس از پیروزی ملی پوشان کبدی مقابل هند در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا  گفت: بازی مقابل هند خیلی خوب بود و بچه ها مزد زحمتشان را گرفتند. از کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان که از ما حمایت کردند تشکر می کنم. اولین بار است که هندوستان را در کبدی شکست می دهیم. این برد را به تمام مردم ایران و خانواده ورزش و کبدی تبریک می گویم.

خبار و حواشی داغ مربوط به بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸) دنبال کنید.

وی افزود: مطمئنم فردا مدال طلا را می گیریم. صد درصد با این انگیزه کره جنوبی را شکست می دهیم. بانوان هم با انگیزه هستند و امیدوارم آنها هم هندوستان را در فینال شکست بدهند.
رئیس فدراسیون کبدی درباره اعتراضش به هیات داوری در دقایق نخست بازی تاکید کرد: از ابتدای بازی داشتند سر ایران را می بریدند. خودم عضو هیات ژوری هستم و نمی توانستم خیلی دخالت کنم ولی دیدم دارد در حق ما اجحاف می شود. برای همین تذکر دادم و عدالت باعث شد به حقمان برسیم. داوری از ابتدا خوب نبود ولی وقتی آنجا نشستم نگذاشتم اعمال نفوذ کنند.


بیشتر بخوانید: قهرمان کبدی جهان مغلوب ایران شد / کبدی‌کاران فینالیست شدند


انتهای پیام/

پیروزی تیم کبدی مردان ایران در مقابل هند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار