سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: با ایجاد ۲۵ سایت گردشگری در سطح استان از سرمایه‌گذاران در این بخش حمایت می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل در جلسه بررسی راهکراهای توسعه اشتغال در بخش گردشگری و صنایع دستی در اردبیل اظهار داشت: برای ایجاد اشتغال در حوزه گردشگری و صنایع دستی طرح های زیادی در دست بررسی است که بزودی در این راستا گام های اساسی برداشته خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه انتظار از اداره کل میراث فرهنگی استان در سطح ملی و بین‌المللی برای ایجاد اشتغال در حوزه گردشگری و صنایع دستی افزایش یافته است افزود: در همین راستای پاسخگویی به این انتظارات ستاد اشتغال و اقتصاد مقاومتی در این مجموعه تشکیل شد تا طرح‌های مختلف در این حوزه مورد بررسی قرار گیرد.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از مشارکت تمامی حوزه‌های این اداره کل در ستاد اشتغال و اقتصاد مقاومتی خبردادو افزود:  اشتغال درحال حاضر به عنوان یکی از مهمترین دغدغه‌ها و مشکلات در استان به شمار می‌رود که در راستای توسعه اشتغال در حوزه این اداره کل تمامی بخش‌ها و حوزه‌ها با هم‌افزایی و مشارکت لازم اقدامات و پیگیری‌های اساسی را انجام دهند.

فلاحی با تاکید بر تلاش تمامی معاونت‌ها برای جذب و تخصیص اعتبارات در حوزه اشتغال روستایی گفت: باید تلاش شود تا تمامی موانع در این حوزه برطرف شود که این موضوع در ستاد اشتغال این اداره کل نیز با جدیت و به صورت مستمر پیگیری می‌شود تا شاهد توسعه اشتغال در بخش گردشگری و صنایع دستی استان باشیم.

وی با اشاره به ظرفیت‌ها و قابلیت‌های گردشگری استان تصریح کرد:  با توجه به ظرفیت‌هایی که در این بخش در منطقه داریم تلاش می‌کنیم تا با حمایت از ایده‌های اشتغالزا در استان زمینه برای عملیاتی شدن آن را فراهم آورده و بتوانیم از این طریق شاهد ایجاد فرصت‌های شغلی در این بخش باشیم.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از پیش‌بینی ایجاد 25 سایت گردشگری در سطح استان خبر داد و افزود:‌ برای معرفی ظرفیت‌های گردشکری استان در سطح کشور در راستای جذب سرمایه‌گذاران فرصت‌های سرمایه‌گذاری اردبیل در نمایشگاه بین‌‌المللی شهر گردشگر که به میزبانی تهران برگزار می‌شود، معرفی خواهد شد.

انتهای پیام/ح

ایجاد 25 سایت گردشگری در استان اردبیل

برچسب ها: گردشگری ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.