جامعه ورزش گیلان برای سهولت خدمات رسانی در سامانه ملی اطلاعات(مبین) ثبت نام کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ محمدحسین جواندل معاون توسعه منابع و پشتیبانی ورزش و جوانان گیلان گفت: مربیان، داوران، ورزشکاران قهرمانان و همه دست اندرکاران ورزش در عرصه کشوری و ملی برای سهولت خدمات رسانی در سامانه ملی اطلاعات (مبین) ثبت نام کنند.
وی دستیابی به آمار و اطلاعات عمومی وتخصصی را لازمه ارائه خدمات به هنگام و جلوگیری از اتلاف وقت و سرمایه انسانی ارزیابی کرد وافزود:هدف از ایجاد این سامانه یکپارچه سازی اطلاعات و داده‌های ستادی، فدراسیون‌ها، هیات‌ها و اداره‌های کل هر استان خواهد بود.
معاون توسعه منابع و پشتیبانی ورزش و جوانان گیلان با بیان اینکه ثبت نام در این سامانه الزامی است گفت: ازهمه قهرمانان، داوران، مربیان و ورزشکاران و دست اندرکاران ورزش در عرصه کشوری و ملی دعوت می‌شود تا با در دست داشتن مدارک مورد نیاز و مراجعه به اداره کل ورزش و جوانان، اداره‌های تابعه استان، هیات‌های ورزشی و یا دفاتر پیشخوان نسبت به ثبت اطلاعات عمومی و تخصصی خود در پایگاه ملی اطلاعات سرمایه انسانی وزارت ورزش و جوانان (سامانه مبین) اقدام کنند.
جواندل با بیان اینکه سامانه مبین از سوی وزارت ورزش و جوانان برای شفاف سازی چگونگی ارائه خدمات رسانی خواهد بودتصریح کرد: جامعه ورزش برای اطلاع از آخرین وضعیت ثبت اطلاعات خود از طریق سامانه پیامکی #۷*۴*۴* اقدام و یا به سایت وزارت ورزش و جوانان     www. msy.gov.ir  مراجعه کنند.

   انتهای پیام / ق

   نام نویسی  جامعه ورزش گیلان در سامانه  مبین                  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.