رئیس دانشگاه سمنان گفت: وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، برای افتتاح چند طرح عمرانی دانشگاه سمنان در هفته دولت به سمنان سفر می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، مسعود نصیری زرندی، رئیس دانشگاه سمنان گفت: وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، برای افتتاح چند طرح عمرانی دانشگاه سمنان در هفته دولت به سمنان سفر می‌کند.

مسعود نصیری زرندی، رئیس دانشگاه سمنان گفت: افتتاح ساختمان دانشکده‌های ریاضی و مهندسی عمران و کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه سمنان از جمله برنامه‌های وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه سمنان است.

نصیری به طرح کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد این دانشگاه اشاره کرد و افزود: ساخت این مجموعه از سال 1387 آغاز و در سال 1397 عملیات عمرانی آن به اتمام رسیده است.

رئیس دانشگاه سمنان تصذیح کرد: این کتابخانه با زیر بنای چهار هزار و 830 متر مربع احداث شده و شامل 14 اتاق اداری ، یک سالن مطالعه برادران ، یک سالن مطالعه خواهران، یک سایت کامپیوتر و یک سالن همایش است.

وی عنوان داشت: نشست با واحدهای فناور، شرکت در شورای دانشگاه و هیات ممیزه، دیدار با خانواده شهید پازوکی و افتتاح نمایشگاه دستاوردهای فناوری واحدهای مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان از دیگر برنامه‌های سفر منصور غلامی در دانشگاه سمنان خواهد بود.

انتهای پیام / گ

طرح‌های عمرانی دانشگاه سمنان با حضور وزیر علوم افتتاح می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار