مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با آغاز دهه امامت و ولایت واقعه غدیر در ۱۹ شهرستان استان بازسازی می‌شود.

واقعه غدیر در ۱۹ شهرستان سیستان و بلوچستان بازسازی می‌شودبه گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، حجت الاسلام عیسی بزمانی  مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان  اظهار داشت: در ایام جشن‌های دهه امامت و ولایت که از سی یکم مرداد ماه آغاز و تا دهم شهریور ماه ادامه دارد ویژه برنامه‌های مختلفی در استان سیستان و بلوچستان اجرا می‌شود.

وی افزود: در این ایام که هر روز آن با عناوین مختلفی از جمله ایثار و دفاع از حریم ولایت، ولایت محور امت اسلامی و ولایت محور عدالت نامگذاری شده است برنامه‌های مختلفی با ۳ رویکرد اساسی پیش بینی شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: در همین راستا همایش‌ها و نشست‌های علمی با رویکرد فرهنگ سازی و معرفت، اجرای جشن‌ها و برنامه‌های محوری با رویکرد تبلیغی و احیاء آداب و مناسک حج و اجرای ۱۰ ویژه برنامه در ۱۰ مسجد با رویکرد حاشیه شهر در دستور کار قرار دارد.

وی بیان کرد: برگزاری ۲ کارگاه غدیر شناسی در استان سیستان و بلوچستان، خطبه خوانی غدیر، استفاده از ظرفیت رسانه‌ها و صدا و سیما برای ایجاد شور و نشاط در بین مردم و همچنین برگزاری جشن‌ها و مسابقات و پخش شیرینی و شکلات از جمله دیگر برنامه‌های این دهه است.

حجت الاسلام بزمانی با اشاره به اینکه عید غدیر خم یکی از مهمترین اعیاد مسلمانان است، ادامه داد: برنامه‌های امسال دهه امامت و ولایت با موضوع فرهنگ سازی در خصوص واقعه غدیر و محتوای آن است.

انتهای پیام/ع

واقعه غدیر در سیستان و بلوچستان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.