فرمانده انتظامی شهرستان کنگاور گفت: ایجاد محیط کاری مناسب در بالا بردن راندمان کاری کارکنان یک مجموعه تاثیر بسزایی دارد.

عزیز الهیاری فرمانده انتظامی شهرستان کنگاور در گفتگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه گفت  : یکی از فاکتورهای زیر مجوعه طرح مکنا در ناجا بهسازی و خوشایندسازی محیط کاری است چرا که از اهداف سازمان ها ایجاد محیط رضایت بخش برای کارکنان می باشد.

وی ادامه داد: محیطی که کارکنان با رضایت خاطر بتوانند وظایف خود را انجام دهند، عوامل زیادی در رضایت یا عدم رضایت کارکنان تاثیر می گذارد در صورتی که عوامل مثبت حضور داشته باشد کارآیی افراد افزایش می یابد و فرد احساس رضایت می کند.

سرهنگ الهیاری افزود: با توجه به اینکه ایجاد محیط کاری مناسب در بالا بردن راندمان کاری کارکنان یک مجموعه تاثیر بسزایی دارد لذا انتظامی شهرستان با اقدام خود نسبت به رنگ آمیزی و بانشاط جلوه دادن محیط خدمتی کاکنان کادر و وظیفه گامی در جهت نیل به این مهم و ایجاد نشاط و روحیه خدمتی در کارکنان برداشت.

فرمانده انتظامی شهرستان کنگاور تصریح کرد: پلیس شهرستان کنگاور در کنار رنگ آمیزی محیط کاری با ترسیم تصاویری مختلف از جمله تصویر شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس که گویای بسیاری از مسائل مربوط به آن دوران می باشد در جهت بالا بردن روحیه انقلابی در کارکنان عمل کرده است.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

یکی از فاکتورهای زیر مجوعه طرح مکنا در ناجا بهسازی و خوشایندسازی محیط کاری است

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.