برگزار کنندگان مسابقات آسیایی 2018 اندونزی برای آن که ورزشکاران مسلمان بتوانند در نماز عید سعید قربان شرکت کنند،تدابیر ویژه ای اندیشیدند.

تدابیر برگزارکنندگان مسابقات آسیایی برای اقامه نماز عید سعید قربانبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، همزمانی برخی از مسابقات بازی های آسیایی 2018 جاکارتا و پالمبانگ با عید سعید قربان باعث شد برگزار کنندگان این مسابقات برای این که ورزشکاران مسلمان بتوانند در نماز عید شرکت کنند، تدابیر خاصی در نظر بگیرند.

اخبار و حواشی داغ مربوط به بازی های آسیایی جاکارتا 2018 را لحظه به لحظه در اینجا (بازی های آسیایی جاکارتا 2018) دنبال کنید.
با توجه به این که نماز عید قربان ساعت 7 صبح اقامه می شد و یک ساعت به طول می انجامید، کمیته برگزاری مسابقات در پالمبانگ ساعت برخی از مسابقات را تغییر داد.
یوسف ویبو عضو کمیته برگزاری پالمبانگ اعلام کرد که آنها مسابقات سپک تاکرا و بولینگ را که قرار بود 9 صبح امروز (چهارشنبه) برگزار شود تا ساعت 10 تغییر داده اند. با این حال، برنامه مسابقات تیراندازی بدون تغییر باقی ماند، زیرا محل برگزاری نزدیک مسجد بود.

برگزارکنندگان همچنین دو محل در نزدیکی مجموعه ورزشی جاکابارینگ  را برای نماز آماده کرده بودند: یک مسجد با ظرفیت 1300 نفر و یک محل رو باز برای پذیرش ورزشکاران مسلمان.

تخمین زده می شود 1000 مسلمان در میان ورزشکاران حاضر در مسابقات آسیایی در پالمبنگ حضور داشته باشند.


بیشتر بخوانید: معضل بلیط فروشی در بازی های آسیایی



انتهای پیام/

تدابیر اندونزیایی ها برای اقامه نماز عید قربان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار