اتحادیه عرب از سازمان ملل متحد درخواست کرد با تجاوزات گسترده رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی برخورد جدی کند.

اتحادیه عرب: سازمان ملل با تجاوزات رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی مقابله کندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری آناتولی، اتحادیه عرب از سازمان ملل متحد درخواست کرد با تجاوزات گسترده رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی برخورد جدی کند.

سعید ابوعلی معاون دبیر کل اتحادیه عرب در امور فلسطین و اراضی اشغالی عربی به مناسبت چهل و نهمین سالروز اقدام اسرائیل در آتش زدن بخشی از مسجد الاقصی از سازمان ملل متحد خواست با مداخله فوری خود مانع از هر گونه تلاش‌ها و اقدامات اسرائیل برای تغییر شرایط و بافت تاریخی مسجد الاقصی شود.

سعید ابوعلی گفت: «آتش زدن مسجد الاقصی جنایت زشتی بود که یکی از صهیونیست‌های متعصب در مقابل دیدگان نظامیان اسرائیلی آن را انجام داد.»

معاون دبیر کل اتحادیه عرب افزود از آن زمان به بعد شهرک نشینان و سازمان‌های صهیونیستی متعصب هر روز و به طور مستمر به حریم مقدس مسجد الاقصی تجاوز و به این مکان مقدس اهانت می‌کنند.

سعید ابوعلی همچنین تجاوزات اسرائیل به مکان‌های مقدس و مراکز عبادت فلسطینی‌ها به ویژه مسجد الاقصی، مهاجرت اجباری ساکنان شهر قدس، ادامه اجرای طرح‌های توسعه شهرک سازی در شهر قدس و تخریب خانه ها، توقیف اموال و زمین‌های آنان را محکوم کرد.

این در حالی است که هزاران فلسطینی روز سه شنبه نماز عید قربان را در میان حضور تعداد زیادی از نظامیان اسرائیلی در مسجد الاقصی خواندند.

انتهای پیام/

اتحادیه عرب برخورد سازمان ملل با اسرائیل در تجاوز به قدس را خواستار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار