مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: فرهنگ سازی رفتارهای اجتماعی و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در دوران خردسالی تضمین امنیت در آینده است.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه در گفتگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  در مراسم انعقاد تفاهم نامه همکاری با پلیس راهنمایی و رانندگی گفت: فرهنگ سازی رفتارهای اجتماعی و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از همان دوران خردسالی می تواند امنیت لازم در آینده را تضمین و تبعات ناشی از هنجارهای اجتماعی را کاهش دهد.


فضل الله شیری رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه  در گفتگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  گفت:بر اساس این تفاهم نامه همکاری، مقرر شد اداره کل بهزیستی نسبت به همکاری و مشارکت در امر آموزش فرهنگ ترافیک برای جمعیت هدف خود و همچنین ارائه لیست مهدهای کودک فعال سطح استان به پلیس راهنمایی و رانندگی جهت اعزام کارشناسان مجرب اقدام کند. 

 وی ادامه داد: همچنین پلیس راهور نیز برابر این تفاهم نامه نسبت به گسترش همکاری جهت اموزش فرهنگ ترافیک برای نونهالان مهدهای کودک و اعزام کارشناسان مجرب به این مراکز اقدام کند.

 شیری بیان کرد: عدم اخذ شهریه جهت شرکت در دوره ها و تدوین محتوا و همچنین توزیع منابع آموزشی و اقلام ترافیکی در مهدهای کودک به صورت رایگان از دیگر تعهدات پلیس راهنمایی و رانندگی در این تفاهم نامه همکاری بود.

 

انتهای پیام/ز

انعقاد تفاهم نامه همکاری با پلیس راهنمایی و رانندگی


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.