برای نخستین بار کلینیک تخصصی تغذیه درهیئت پزشکی ورزشی استان فارس افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛کاوه باشتی رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان فارس در مراسم افتتاح کلینیک تخصصی تغذیه در شیراز گفت: شعار این هیئت پشتیبانی از ورزش قهرمانی و حمایت از سلامت همگانی است.

وی بیان کرد: در راستای تحقق این شعار، هیئت پزشکی ورزشی فارس تلاش می‌کند بهترین خدمات در ابعاد روانشناسی، درمانی، آموزشی، تغذیه‌ای و ورزشی را مطابق با استاندارد‌های روز جهانی به ورزشکاران ارائه دهد.

باشتی افزود: کلینک تخصصی تغذیه در هیئت پزشکی ورزشی استان فارس با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون ریال و به‌کارگیری تجهیزات روز جهانی راه اندازی شد.

همچنین اسکندر رحیمی مسئول کمیته تغذیه هیئت پزشکی ورزشی فارس نیز تصریح کرد: تغذیه در ورزش از نکات حائز اهمیت است که باید به خوبی به آن پرداخته شود که با راه‌اندازی این کلینیک پرداختن به موضوع تغذیه در ورزش عملیاتی می‌شود.

وی راه‌اندازی این کلینیک را برای ارائه خدمات تخصصی درخصوص تغذیه ورزشی برای ورزشکاران دانست و افزود: خدمات این کلینیک به عموم شهروندان قابل ارائه بوده و به شکل تخصصی موضوع تغذیه ورزشکاران عضو کمیته خدمات درمانی فدارسیون پزشکی مورد توجه است.

رحیمی اضافه کرد: تجهیزات این کلینیک مطابق با استاندارد‌های روز جهانی بوده و با استفاده از آن امکان آنالیز قسمت‌های مختلف بدن و مشخص شدن میزان چربی، استخوان، آب و عضله وجود دارد.
انتهای پیام/ت

افتتاح کلینیک تخصصی تغذیه در هیئت پزشکی ورزشی فارس برای نخستین بار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار