نایب رییس فدراسیون ووشو گفت: امیدوارم در تالو کیانی های زیادی داشته باشیم و بتوانیم چینی‌ها را بگیریم.

به گزارش  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان شهین نظری نایب رییس فدراسیون ووشو گفت: بچه‌ها ایران چهار ماه در اردو بودند و تلاش زیادی داشتند. تیم تالو گلچین شده بود و کیانی هم امروز کارش فوق العاده بود، چون اولین مدال بانوان تالو را در بازی‌های اسیایی گرفت و مدال برنز احسان پیغمبری را ارتقا داد.


وی تاکید کرد: کار کیانی خیلی سخت بود به این دلیل که فشار زیادی را برای کسب نخستین مدال بانوان متحمل شده بود.

نظری تصریح کرد: نظر  علی نژاد هم این بود که تالو بانوان به این مسابقات اعزام شود. وی معتقد است وقتی که میخواهیم از هزینه ملت برای یک اعزام استفاده کنیم باید نتیجه بگیریم. با توجه به اینکه شانس مردان در تالو کم بود از اعزام ان‌ها خودداری کردیم.


وی افزود:دختران هم نشان دادند که استعداد زیادی دارند به خصوص زهرا کیانی که با اینکه در رده جوانان بود در مسابقات ٢٠١٥اندونزی بزرگسالان به مدال نقره رسید.


نایب رییس فدراسیون ووشو خاطرنشان کرد: نماینده چین با اختلاف کمی قهرمان شد. این رشته برای چینی‌ها است وهمیشه در تالو حرف اول را میزنند و امیدوارم در تالو زهرا‌های زیادی داشته باشیم و بتوانیم چینی‌ها را بگیریم.

اخبار و حواشی داغ مربوط به بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸) دنبال کنید


بیشتر بخوانید: «زهرا کیانی» در ووشوی ایران تاریخ ساز شد


 

انتهای پیام/

 

اظهارات نظری درباره بازی های آسیایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار