سرپرست تیم ملی تیروکمان ایران گفت: نعمتی و تمامی کمانداران اعزامی کشورمان به بازی‌های آسیایی در آمادگی کامل هستند.

نجاری: نعمتی با آمادگی و هدف بزرگی به جاکارتا آمدهبه گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، نجاری سرپرست تیم ملی تیروکمان کشورمان در روز مسابقات مقدماتی ریکرو انفرادی بازی های آسیایی جاکارتا 2018 اظهار داشت: کمانداران ملی پوش اعزامی به این دور از بازی‌های آسیایی با اردو‌هایی که داشتند و مسابقاتی که در پنج ماه اخیر اعزام شدند، به آمادگی خیلی خوبی رسیدند و با آمادگی کامل در این مسابقات حضور پیدا کردند با این حال نمی‌شود در این مسابقات چیزی را پیش‌بینی کرد چرا که اگر تیری به بیرون برود و به هدف نخورد کل امتیاز تغییر می‌کند.

اخبار و حواشی داغ مربوط به بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸) دنبال کنید.

او بیان کرد: با توجه به آمادگی بچه‌ها و انگیزه و هدفی که برای کسب مدال دارند، پیش‌بینی ما این است که بهترین نتیجه را کسب کنند.  نعمتی هم تلاش زیادی داشته و خیلی با انگیزه به این مسابقات آمده است.

نجاری درباره حذف رقابت‌های انفرادی کامپوند از بازی‌های آسیایی که در دوره قبل مسابقات اسماعیل عبادی موفق به کسب مدال طلا شده بود، گفت: عبادی بیش از ۳۳،۳۴ مدال انفرادی دارند و جزو بهترین‌های کامپوند هستند، اما امسال مسابقات انفرادی کامپوند حذف شده و بچه‌ها تنها در بخش تیمی و میکس رقابت می‌کنند. امیدوارم بتوانیم در این 2 بخش بهترین نتیجه را بگیریم.


بیشتر بخوانید: نتایج کاروان ورزشی ایران در بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸- اندونزی (روز سوم)


انتهای پیام/

آمادگی کامل تیم ملی تیر اندازی با کمان ایران در جاکارتا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار