الهه احمدی:شروع خوبی نداشتم/ آرمینا یکی از نابغه های تیراندازی است

بانوی ملی پوش تیراندازی ایران مشکل خود را در فینال تفنگ بادی ۱۰ متر نداشتن شروع خوب دانست و اظهار امیدواری کرد که در تفنگ سه وضعیت با آمادگی بیشتر و بهتر ظاهر شود.

الهه احمدی:شروع خوبی نداشتم/آرمینا یکی از نابغه های تیراندازی استبه گزارش خبرنگار  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ،الهه احمدی  بانوی ملی پوش تیراندازی کشورمان پس از فینال تفنگ بادی ۱۰ متر و کسب عنوان هفتم بیان داشت: فشار زیاد بود، رقیبان جدی و سرسختی هم داشتیم با این حال رکوردهای فوق العاده ای در دور مقدماتی بدست آمد.


او ادامه داد:خداراشاکر هستم که هم من و هم آرمینا توانستیم جزو ۸نفرنهایی در فینال باشیم هرچندآن ها شانس بالاتری از ما داشتند زیرا در جام های جهانی  گذشته سه نفر اول جزو فینالیست ها بودند  در واقع فینال را تمرین کرده بودند.


احمدی افزود:مشکل من این بود که شروع بدی داشتم و علتش این است که در فینال  هیچ رقابتی با  تفنگ بادی شلیک نکرده بودم و در فینال بادی اگر یک تیر را خراب کنی فرصت جبران بسیار کم است.


بانوی ملی پوش تیراندازی اضافه کرد:تلاش خودم را کردم اما نشد با این حال آمادگی ام برای سه وضعیت خوب است امیدوارم آنجا هم موفق بشویم  بازهم خدا به یاریم بیاید.


احمدی درباره آرمینا توضیح داد:آرمینا یکی از پدیده های ایران در تیراندازی و یک نابغه است.او الان ۱۶سالش است و خیلی بازی های المپیک آسیایی برای گرفتن مدال پیش رو دارد.


او افزود:آرمینا خیلی نزدیک مدال بود اما فشار و استرس زیادی بر او غالب بود و با این که استارتی عالی داشت ولی با چند دهم  امتیاز نتوانست جزو مدالیست ها بشود شاید دلیلش کمبود تجربه بود که قطعا با مسابقاتی که حضور پیدا می کند تجربه اش هم بالا می رود و در آینده نزدیک یکی از قدرت های بزرگ تیراندازی می شود.

اخبار و حواشی داغ مربوط به بازی های آسیایی جاکارتا 2018 را لحظه به لحظه در اینجا (بازی های آسیایی جاکارتا 2018) دنبال کنید.

 


بیشتر بخوانید:

نتایج کاروان ورزشی ایران در بازی های آسیایی جاکارتا 2018- اندونزی(روز نخست)

خدمتی: تیراندازی رشته‌ای غیر قابل پیش بینی است
حذف تیرانداز کشورمان در رشته میکس تپانچه


انتهای پیام/

بانوی مدال آور تیم ملی تیراندازی ایران به مدال آسیایی جاکارتا نرسید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار