با درخشش ژیمناستیک کار شیرازی، ایران جواز حضور در فینال بازی‌های آسیایی را بدست آورد.

توانا رییس هیات ژیمناستیک استان فارس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: مرحله مقدماتی مسابقات ژیمناستیک بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا بعدازظهر امروز برگزار شد و تیم ملی ایران متشکل از سعیدرضا کیخا ورزشکار فارسی، سامان مدنی، محمدرضا خسرونژاد و مهدی احمدکهنی به رقابت با حریفان پرداختند.

وی ادامه داد: در بخش خرک حلقه سعید رضا کیخا با نمایش موفق خود نمره قابل قبولی گرفت و در بخش دار حلقه مهدی احمدکهنی نمایش بهتری نسبت به سایر ملی پوشان ارائه کرد و در ماده پرش خرک سه نماینده ایران با کمترین درصد خطا کار خود را انجام دادند.

وی افزود: در ماده پارالل متاسفانه سامان مدنی اولین علی رغم نمایش مناسب در فرود مرتکب خطا مواجه شد، اما خسرونژاد، کیخا و کهنی دیگر نمایندگان ایران در این ماده نمایش قابل قبول تری ارائه کردند.

رییس هیات ژیمناستیک استان فارس بیان کرد: آخرین بخش کار ورزشکاران ایرانی در ماده بارفیکس بود که با کمترین اشتباه حرکات خود را به پایان بردند و در جمع امتیازات تیمی و قرار گرفتن در جمع هشت تیم برتر، راهی فینال مسابقات ژیمناستیک بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ شدند.

مرحله فینال ژیمناستیک بازی‌های آسیایی جاکارتا، در روز‌های آینده برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ن

درخشش ژیمناستیک کار فارسی، در بازی‌های آسیایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار