تیم ملی پاراگلایدر ایران در دومین راند مسابقات بخش فرود دقت در رتبه دهم قرار گرفت.

پاراگلایدر ایران،در رتبه دهم راند دوم مسابقات آسیاییبه گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ دومین روز مسابقات آسیایی جاکارتا - پالمبانگ 2018 در حال پیگیری است و ورزشکاران کشورمان در رشته های مختلف در حال برگزاری رقابت های خود در مسابقات هستند.

اخبار و حواشی داغ مربوط به بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸) دنبال کنید.

تیم پاراگلایدر کشورمان متشکل ار علیرضا عمیدی، حسین عباس قلی زاده و محمود شیرازی نیا دومین راند مسابقه خود را در بخش فرود دقت برگزار کردند.تیم ایران در رتبه بندی تیمی این مسابقات با 1262 امتیاز (مجموع فاصله از نقطه شروع) در رده دهم قرار گرفت.

در راند دوم این مسابقات محمود شیرازی نیا با 94 سانتی متر فاصله از نقطه فرود در رتبه دوازدهم قرار گرفت و علیرضا عمیدی با 155 سانتی متر فاصله از نقطه فرود در رتبه سیزدهم قرار گرفت.امتیاز دهی در این رشته به این شکل است که هر ورزشکاری که فاصله کمتری با نقطه تعیین شده برای فرود داشته باشد امتیاز بیشتری می گیرد. امتیاز صفر در این مسابقات به معنی فرود آمدن  در همان نقطه ی  مشخص شده است. امتیاز عمیدی در راند اول  2 سانتیمتر بود  جزو رتبه های برتر قرار گرفت.

تیم های اندونزی، تایلند و چین به ترتیب با امتیاز های 272، 297 و  560 در رتبه های اول تا سوم این مسابقات حضور دارند.


بیشتر بخوانید: نماینده پاراگلایدر ایران، بین 5 نفر برتر راند اول مسابقات آسیایی


انتهای پیام/

رتبه دهم برای پاراگلایدر ایران در راند دوم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار