مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید صدرا با حضور در جمع متقاضیان طرح مسکن مهر بناسازان رمضان به مشکلات آنان رسیدگی کرد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ خلیل حاجی پور مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید صدرا با بیان اینکه متقاضیان طرح مسکن مهر بناسازان باید تکمیل آورده خود را تحویل دهند تا به روند تحویل واحد‌ها سرعت بخشند، تصریح کرد: با هماهنگی‌های انجام شده، تعدادی از متقاضیان مسکن مهر بناسازان رمضان در محل این طرح حضور یافتند و ضمن بازدید از واحد خود در دیدار با مدیرعامل و مسئولان شرکت عمران مشکلات خود را در خصوص این طرح مطرح کردند.

وی ادامه داد: طرح بناسازان رمضان با وجود مشکلاتی که داشت آذرماه پارسال عملیات اجرایی آن پس از یک توقف بلندمدت آغاز شد که در حال حاضر بطور میانگین ۳۰۰ نفر به صورت پیوسته در این طرح مشغول فعالیت هستند.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید صدرا با اشاره اینکه بهمن ماه پارسال ۴۵۰ واحد از بلوک‌های C و D این طرح افتتاح شد و شهریورماه امسال نیز ۵۷۰ واحد دیگر با خدمات آب، برق، گاز و فاضلاب افتتاح می‌شود، که بدین ترتیب کل بخش شرقی شامل یک هزار و ۲۴ واحد به پایان می‌رسد، اضافه کرد: روند تحویل بلوک‌های Cو D از سه هفته پیش آغاز شده، و در حال حاضر ۸۰ خانواده موجودی خود را تکمیل کرده و به بانک معرفی شده اند.

حاجی پور اظهار کرد: واحد‌های قابل افتتاح هفته دولت امسال نیز شامل بلوک‌های A و B است، و پس از افتتاح با طی کردن مراحل اداری ظرف دو ماه به متقاضیان تحویل داده می‌شود، که قیمت نهایی متراژ واحد‌های این طرح در شورای مسکن استان مصوب شد و چنانچه متقاضیان افزون بر میزان تعیین شده مبلغی پرداخت کرده باشند این مبلغ به آنان بازگردانده می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه طرح مسکن مهر بناسازان رمضان تنها طرحی است که سود سپرده متقاضیان در هنگام تحویل واحد به عنوان آورده آنان محسوب می‌شود، افزود: شرکت عمران صدرا برای جلب رضایت متقاضیان طرح بناسازان رمضان تاکنون ۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان هزینه محوطه را پرداخت کرده و در صورت تایید شرکت مادر، مابقی هزینه نیز از محل منابع داخلی شرکت تا ۱۲ میلیارد تومان هزینه می‌شود.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید صدرا گفت: اولویت بندی اختصاص واحد‌ها بر اساس دستورالعمل اجرایی، بنا بر تاریخ و مبلغ واریزی متقاضیان انجام شده، که امکان جابجایی و تغییر متقاضیان به هیچ عنوان وجود ندارد.
انتهای پیام/ت

افتتاح ۵۷۰ واحد مسکونی در هفته دولت

برچسب ها: مسکن ، مسکن اجتماعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار