"دفاع پايدار "عنوان مستندي به كارگرداني و تهيه كنندگي اميرحسين اكبري با نگاهي به عملكردهاي پدافند غيرعامل در كشور براي پخش از شبكه اول سيما تهيه و توليد مي شود.

امير حسين اكبري ،تهيه كننده و كارگردان اين مستند به خبرنگار بخش تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت:"دفاع پايدار "مستندي روايي است كه طي گفتگو با سردار جلالي رئيس پدافند غيرعامل به اهداف و تاثيرات وجود سازمان پدافند غيرعامل در كشور مي‌پردازد.

وي افزود:پرداختن به كاهش آسيب پذيري نيروهاي انساني و تاسيسات و تجهيزات حياتي و حساس و مهم كشور،استمرار فعاليتها و خدمات زير بنايي و تامين نيازهاي حياتي و تداوم اداره كشور در شرايط بحراني و جنگ،به عنوان محورها و ماموريت هاي سازمان پدافند غيرعامل به گونه روايي از جمله بخش هاي مستند "دفاع پايدار" است كه در اين برنامه براي مخاطبان ارائه خواهد شد.

اكبري اظهار داشت:"دفاع پايدار" ضمن گفتگو با "سياهكلي" معاونت رسانه مجازي سازمان صدا و سيما پيرامون نقش پدافند غيرعامل در رسانه ملي به معرفي برخي عملكردهاي اين پدافند از جمله استتار،اختفا و ايجاد سرپناه براي تاسيسات مهم و استراتژيك خواهد پرداخت.

اكبري كه خود نگارش متن مستند "دفاع پايدار" را برعهده داشته،خاطرنشان كرد:اين مستند در دو قسمت 30 دقيقه اي مراحل توليد را پشت سرمي‌گذارد و عليرضا قبله نيز به عنوان دستيار تهيه در توليد اين پروژه همكاري دارد./ه
 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار