فرمانده ناجا با تاکید بر اینکه باید هزینه‌های ارتکاب جرم افزایش یابد، گفت: نیروی انتظامی با هوشمندی با توطئه‌های دشمنان برخورد کرده است.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ سردار "حسین اشتری" فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در دیدار با نماینده، ولی فقیه در استان آذربایجان غربی گفت: اهتمام ناجا کمک بر حل مسائل اقتصادی و کمک به تولید داخلی است و توفیقات بدست آمده نسبت به سال گذشته در زمینه کشف و ممانعت از ورود کالای قاچاق به کشور، از جمله اقدامات در این زمینه به شمار می‌رود.

وی افزود: خوشبختانه با اقدامات مناسب سردار "اصلانی" در طول این سه سال شاخص‌های امنیتی استان افزایش داشته و گام‌های مناسب در این زمینه برداشته شده است.

رئیس پلیس کشور ادامه داد: اولویت در این استان برای ناجا افزایش شاخص‌ها در حوزه مرزبانی و انتظامی است که بحمدالله در این دو حوزه موفقیت‌های بسیار و توفیقات روز افزونی به رغم وجود کمبود امکانات به دست آمده است.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه عوامل مختلف در شاخص‌های امنیت تاثیرگذار است، گفت: افزایش هزینه ارتکاب جرم می‌توان گامی موثر برای کاهش جرایم باشد.

وی با اشاره به اقدامات مناسب فرهنگی در بحث تعمیق مسائل دینی و انقلابی برای خانواده‌ها و نیز کارکنان ناجا، بیان کرد: تقویت بنیه دینی و انقلابی جزء تاکیدات مقام معظم رهبری است و ناجا نیز همواره به این موضوع اهتمام دارد و به جد دنبال می‌کند.

سردار اشتری، اقدامات اجتماعی و پیشگیری اجتماعی را از دیگر اولویت‌های نیروی انتظامی عنوان کرد و گفت: قطعا این گونه موارد در پیشگیری از جرم تاثیرگذار است و این موضوع در تجمعات اخیر کاملا قابل مشاهده بود.

وی به افزایش توانمندی در حوزه مرزبانی با وجود کمبود امکانات اشاره کرد و گفت: توانمندی در حوزه مرزبانی افزایش داشته و از مسئولان مربوطه در خواست داریم تا نسبت به تقویت و پشتیبانی از مرزبانان اقدامات مناسب تری انجام دهند.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور به هوشمندی و ولایتمداری مردم اشاره کرد و اظهار داشت: خوشبختانه با وجود این مردم همه توطئه‌های دشمنان از جمله فراخوان‌های فضای مجازی و دیگر اقدامات، دشمن نیز ناکام خواهد ماند.

سردار اشتری در پایان با بیان اینکه امیدواریم با لطف و عنایت پروردگار سرباز خوبی برای مقام معظم رهبری باشیم، گفت: وجود نیرو‌های نجیب و پرکار در نیروی انتظامی که در حال خدمت صادقانه به مردم هستند برای ما افتخاری محسوب می‌شود.


انتهای پیام/ح


حضور فرمانده ناجا در ارومیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.