۳۶ نفر از آغاز اجرای طرح سالم سازی دریا تاکنون در آب‌های ساحلی مازندران جان خود را از دست دادند.

نقی کریمیان رییس هیات نجات غریق و غواصی مازندران در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری  ، با بیان اینکه طرح دریا از اول خرداد در مازندران آغاز شد، گفت: ۳۶ نفر از آغاز اجرای طرح سالم سازی دریا از اول خردادماه امسال تاکنون در دریای مازندران غرق شدند.

وی افزود: ۲ هزار و ۷۱۶ نفر از اول خرداد تاکنون از خطر مرگ در آب‌های ساحلی مازندران نجات یافتند که از این تعداد ۲ هزار و ۸۰ نفر آقا و ۶۳۶ نفر خانم هستند.

رییس هیات نجات غریق و غواصی مازندران با بیان اینکه  ۹ تصادم دریایی شامل برخورد قایق موتوری و جت اسکی با شناگران از اول خرداد امسال تا پایان تیرماه در آب های ساحلی مازندران گزارش شد.

وی با بیان اینکه تصادم دریایی در آب های ساحلی بابلسر، چالوس و محمودآباد منجر به مرگ ۶ نفر شد، افزود: بیشترین غرقی‌ها در شهر‌های بابلسر، نوشهر، محمودآباد و رامسر بوده است.

کریمیان گفت: اکنون ۹۳۰ ناجی غریق، ۱۰۰ جت اسکی و ۱۵۰ قایق و ۴۰۰ ناجی غریق در محدوده طرح سالم سازی دریا برای امدادرسانی در سواحل مازندران مستقر هستند.

وی افزود: ۱۵ بازرس از اول خرداد امسال تاکنون در طرح‌های دریا و مناطق خارج طرح مازندران مستقر هستند و روزانه تخلفات را به این هیات گزارش می‌دهند.

کریمیان گفت: خانواده‌هایی که گرفتار مواج خروشان دریای خزر شدند و ناجیان غریق حضور نداشتند از لوازم‌های امدادی مثل تیوپ، طناب، جلیقه و حلقه نجات استفاده کنند.
انتهای پیام/ آ.

آخرین آمار مرگ و میر در آب‌های ساحلی مازندران

برچسب ها: اورژانس ، حادثه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.