ناجیان غریق مستقر در سواحل مازندران از آغاز طرح دریا تاکنون ۲ هزار و ۶۵۵ نفر را از امواج مرگبار خزر نجات دادند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری  ، مجتبی اکبری مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران با اشاره به مستقر شدن بیش از هزار ناجی غریق در ۳۷۶ نقطه پرخطر سواحل استان گفت: تیم‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر و ناجیان غرق از آغاز طرح کاهش غریق در آب‌های ساحلی استان تاکنون دو هزار و ۶۵۵ غریق را از امواج مرگبار خزر نجات دادند.

وی بابیان اینکه در همین مدت نجاتگران هلال احمر ۹۹ مصدوم حوادث دریایی را به مراکز درمانی انتقال دادند افزود: ۵ هزار و ۳۵۴ نفر نیز با مراجعه به پایگاه‌ها و پست‌های امداد و نجات ساحلی هلال احمر استان از خدمات امدادی سرپایی برخوردار شدند.

مدیرعامل هلال احمر مازندران گفت: برای اجرای عملیات امداد و نجات ساحلی بیش از هزار ناجی غریق و نجاتگر جمعیت هلال احمر با بکارگیری ۴۷ دستگاه آمبولانس و خودروی پشتیبانی، ۵۷ دستگاه موتورسیکلت، ۱۳ فروند قایق نجات، ۱۴ دستگاه جت اسکی و ۱۰ فروند شناور دریایی مشارکت دارند.

وی به مسافران و گردشگران ساحلی توصیه کرد هشدار‌های نجاتگران هلال احمر و ناجیان غریق مستقر در ساحل را جدی بگیرند و از شنا در نقاط پرخطر اجتناب کنند.

اکبری افزود: عملیات اجرایی طرح امداد و نجات ساحلی ایام تابستان در قالب کمیته کاهش غریق و تلفات انسانی در ۴۰۰ کیلومتر نوار ساحلی استان  از خرداد ماه سالجاری آغاز شده و تا پایان شهریور ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام /ر

اجرای طرح کاهش غریق در آب های ساحلی مازندران

برچسب ها: هلال احمر ، دریا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار