مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی گفت:تا پایان سال جاری ۲۰۰ روستای خراسان جنوبی گازرسانی می شود.

هاشمی مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛با بیان اینکه در حال حاضر 305  روستای خراسان جنوبی از نعمت گاز طبيعی بهره مند هستند،گفت:تا پایان سال جاری ۲۰۰ روستای خراسان جنوبی گازرسانی می شود.

وی افزود:در حال حاضر 47 درصد جمعیت روستایی خراسان جنوبی تحت پوشش شبکه گاز  قرار دارد.

هاشمی با بیان اینکه این رقم تا دهه فجر سال گذشته ۳۶ درصد بوده است و در حال حاضر به ۴۷ درصد رسیده است،گفت:در صورت تخصیص به موقع اعتبارات و عدم وجود موانع اجرايی و قانونی،این رقم تا پايان سال آتی به 80 درصد افزایش یافته و به آمار کشوری خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی با بیان اینکه تمام تلاش شركت گاز استان بر سرعت بخشی در گازرسانی به روستاهای فاقد گاز است،بیان کرد:تحقق این امر مستلزم وجود عزم،اراده و پشتکار قوی است که این ويژگی ها را در کارکنان شرکت گاز شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه خراسان جنوبی به یک کارگاه گازرسانی تبدیل شده است،تصریح کرد:از حدود هزار و 960 روستا در خراسان جنوبی ، تعداد ۹۳۰ روستا در استان دارای قابلیت گازرسانی است.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی ضمن اشاره به ۲۹۲ روستای گازدار در خراسان جنوبی تا پایان سال گذشته گفت:در صورت تخصیص به موقع اعتبارات و عدم وجود موانع اجرايی و قانونی و به ياری خداوند و حمايت شركت ملی گاز ايران و همراهی مسئولان استانی و شهرستانی ،  ۲۰۰ روستا در سال جاری و ۲۰۰ روستای دیگر تا سال آینده از نعمت گاز بهره مند می شوند .

وی یادآور شد:از  ۲۰۰ روستای در برنامه تزريق گاز در سال جاری ، تعداد ۱۰۰ روستا همزمان با هفته دولت و ۱۰۰ روستا تا پايان سال جاری به بهره برداری خواهد رسيد .

انتهای پیام/غ

خراسان جنوبی تبدیل به کارگاه گازرسانی شده است

برچسب ها: وزارت نیرو ، گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار