مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی گفت:شهر نهبندان از نعمت گاز طبیعی برخوردار می شود.

هاشمی مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛گفت:گازرسانی به شهرستان نهبندان با اعتبار بالغ بر 950 میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی شرکت ملی گاز ایران در آينده نزديک به بهره برداری می رسد.
وی با اشاره به اینکه گازرسانی به شهر نهبندان در دو بخش اجرای خط انتقال گاز سربيشه –نهبندان و اجرای شبكه داخلی شهر نهبندان در دست پيگيری و اجرا است،افزود:اجرای خط انتقال گاز سربیشه –نهبندان به شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران به عنوان مجری احداث خطوط انتقال گاز در كشور محول شده است.
هاشمی گفت:هزينه اجرای اين پروژه بالغ بر 800 میلیارد ریال بوده و مراحل پایانی پروژه در دست اقدام است.
وی در خصوص شبكه داخلی گاز شهر نهبندان نيز افزود:اجرای شبکه داخلی شهر نهبندان شامل اجرای 130 کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع ، احداث و نصب 4 ایستگاه تقلیل فشار درون شهری ، احداث و نصب یک ایستگاه حفاظت کاندیک با اعتباری برابر 150 میلیارد ریال توسط شركت گاز استان به اتمام رسیده و در مرحله نصب 4 هزار و 700  انشعاب است .
مدیر عامل شرکت گاز استان با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای گازرسانی به شهرهای مختلف استان اظهار داشت:با بهره برداری از عملیات گازرسانی به شهر نهبندان امکان گازرسانی به بيش از 5 هزار خانوار ساکن در این شهر فراهم می شود.
مدیرعامل شرکت گاز استان بیان کرد:همزمان با گازرسانی به شهر نهبندان ، مطالعات مهندسی جهت گازرسانی به تعداد قابل توجهی از روستاهای واقع در شهرستان نهبندان نيز در دست انجام بوده كه در صورت تخصيص به موقع نقدينگی و عدم وجود موانع اجرايی و قانونی، اجرای عمليات گازرسانی به اين روستاها نيز در برنامه شركت گاز استان خراسان جنوبی قرار خواهد گرفت .
انتهای پیام/غ

نهبندان از نعمت گاز طبیعی برخوردار می شود

برچسب ها: وزارت نیرو ، گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار